۱۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۱۶
کد خبر: 85024341
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مادران شهیدان سیلسپور دعوت حق را لبیک گفت

۱۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۱۶
کد خبر: 85024341
مادران شهیدان سیلسپور دعوت حق را لبیک گفت

پیشوا- ایرنا- حاجیه معصومه همدانی مقدم مادر شهیدان ایوب و غلامعلی سیلسپور دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهید خود پیوست .

به گزارش خبرنگار ایرنا، حاجیه معصومه همدانی مقدم مادر شهید سردار غلامعلی سیلسپور و سنگر ساز بی سنگر ایوب سیلسپور صبح امروز چهارشنبه دار فانی را وداع گفت.

مراسم تشییع و تدفین این مادر شهیدان، روز پنجشنبه در شهرستان پیشوا، گلزار شهدای کهنگ راس ساعت ۱۴ از مقابل منزل آن مرحومه برگزار می شود.

شهید ایوب سیلسپور در ۲۸ مهرماه سال ۱۳۶۶ در منطقه مهران به فیض شهادت نائل آمد و برادر شهیدش غلامعلی سیلسپور نیز در ۲۲ تیرماه ۱۳۶۷ در جاده اهواز- خرمشهر به خیل شهیدان پیوست.

شهید ایوب سیلسپور در سوم شهریور ۱۳۴۷ به دنیا آمد. این شهید سرافراز که در تا دوم راهنمایی درس خوانده بود، به عنوان جهادگر به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شد تا این که در ششم تیر سال ۱۳۶۵، در مهران توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید. پیکر پاک این شهید سرافراز در گلزار شهدای روستای کهنک پیشوا به خاک سپرده شده است.

شهید غلامعلی سیلسپور دیگر شهید این خانواده در یکم آذر ۱۳۴۴ دیده به جهاد گشود. این شهید سرافراز که تا پایان دوره راهنمایی درس خوانده بود، در دوران هشت سال دفاع مقدس به عنوان پاسدار راهی جبهه های نبرد حق علیه باطل شد و در ۲۲ تیر ۱۳۶۷، در اهواز دچار سانحه رانندگی شد و بر اثر ضربه مغزی به شهادت رسید. از این شهید سرافراز یک فرزند پسر به یادگار مانده است.

شهرستان پیشوا در طول دوران هشت سال دفاع مقدس ۳۳۵ شهید تقدیم اسلام کرده است.

مادران شهیدان سیلسپور دعوت حق را لبیک گفت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha