بسیج یکی از بازوان اصلی کار فرهنگی در شهرداری تهران است

تهران - ایرنا - سخنگوی شورای شهر تهران گفت: سازمان بسیج یکی از بازوان اصلی برای کار فرهنگی در شهرداری و کلان‌شهر تهران است. 

به گزارش ایرنا از شورای شهر تهران، علیرضا نادعلی روز چهارشنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرماندهی بسیج شهرداری تهران درباره برخی تغییر و تحولات در سازمان بسیج شهرداری تهران افزود: در ادوار مختلف مدیریتی افراد متفاوتی در بخش‌های گوناگون حضور داشتند و یا تغییر موقعیت دادند و این وضعیت در بسیج نیز وجود دارد.

وی اظهار داشت: با توجه به آشنایی قبلی درباره بسیج و درس‌های بسیاری که از این مجموعه گرفتم، بسیج را محمل خدمت به مردم می‌دانم.

نادعلی با اشاره به اهداف بسیج شهرداری تهران اضافه کرد: هدف حضور افراد در بسیج خدمت به مردم است و طول مدت آن نیز اثری بر کیفیت خدمت ندارد.

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران ادامه داد: معتقدم بسیج در همه مناطق و سازمان‌ها حضور فعال دارد و این سازمان روحیه جهادی را پمپاژ و ارائه کمک‌های به موقع را در دستور کار خود قرار می‌دهد.

نقش مهم بسیج شهرداری در مراسم پیاده‌روی اربعین
وی با اشاره به اینکه بسیج نقش مهمی در آیین پیاده‌روی اربعین ایفا کرده است، افزود: در این دوره فعالیت هادی سهامی مسئول بسیج شهرداری، خدمات خوبی به ویژه در آیین پیاده‌روی اربعین سیدالشهدا (ع) ارائه کرده است.

نادعلی اضافه کرد: افرادی که در گذشته حضور داشتند نیز خدمات فراوانی ارائه کردند. امیدوارم آقای حسن‌زاده فرمانده جدید بسیج شهرداری تهران که بعد از این حضور دارند نیز، موفقیت‌های بسیاری کسب کنند.

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: معتقد هستم بسیج شهرداری باید مانند گذشته یکی از بازوهای موثر در شهرداری تهران باشد. هم‌افزایی و فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی می‌تواند از سوی مجموعه بسیج شهرداری صورت گیرد.

نادعلی با اشاره به ارتباط شورا با بسیج شهرداری تهران افزود: کمیته دینی در کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا، کمیته‌ای متناظر با فعالیت‌های بسیج شهرداری تهران است که پس از بررسی برنامه‌های مدیریت جدید، پیشنهادات خود را ارائه می‌کند تا بتوانند نقش ویژه خود را در تمام بخش‌های مختلف مدیریت شهری ایفا کند و امیدواریم حضوری موثر داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha