۱۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۹:۳۶
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85024416
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس درخانه به فولاد سیرجان باخت

گنبدکاووس - ایرنا - تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر قهرمانی باشگاه‌های مردان کشور جام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در خانه مقابل میهمان خود فولاد سیرجان ایرانیان با نتیجه سه بر ۲ شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این بازی که عصر چهارشنبه در سالن المپیک گنبدکاووس برگزار شد، تیم شهرداری این شهر با وجود حمایت حدود ۳ هزار تماشاگر پرشور خود نتوانست از پس میهمان خود برآید و شکست خانگی دیگری را در کارنامه این فصل خود ثبت کرد.

بازیکنان تیم شهرداری گنبدکاووس در این بازی درحالی که دست نخست را ۲۵ بر ۲۰ به فولاد سیرجان واگذار کردند اما در ۲ دست بعدی و به ترتیب با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۲ حریف قدرتمند خود را شکست دهند.

پیروزی در ۲ دست و تشویق بی‌امان تماشاگران گنبدی تیم شهرداری این شهر را از همان ابتدا پنج امتیاز از حریف پیش انداخت و این فاصله را تا امتیاز ۲۲ حفظ کرد اما در آستانه پیروزی در دست چهارم یکباره چند اشتباه بازیکنان این تیم و تجربه بازیکنان فولاد سبب شد تا این تیم سیرجانی ضمن جبران اختلاف ایجاد شده در نهایت این دست را ۲۵ بر ۲۳ به نفع خود به پایان ببرد.

بازی در دست پنجم هم تا امتیاز هشت مساوی پیش رفت اما باز این تیم میهمان بود که بازیکنانش با تجربه‌تر عمل کردند و این دست را ۱۵ بر ۱۱ به سود خود به پایان رساندند و در مجموع میزبان خود را سه بر ۲ شکست دادند.

قضاوت این دیدار برعهده آقایان وحید پورکاشیان و حامد آقابراری به ترتیب به عنوان داور اول و دوم بود.

تیم شهرداری گنبدکاووس با این باخت شانزدهمین شکست این فصل خود را متحمل شد و با ۲۵ امتیاز در رده یازدهم قرار گرفت.

این تیم در هفته پایانی مسابقات این فصل یکشنبه هفته آینده (۲۳ بهمن ماه جاری) میزبان پیکان تهران تیم رده سوم جدول ۱۴ تیمی امسال خواهد بود.

تیم والیبال گنبدکاووس که سال‌هاست در مسابقات لیگ برتر شرکت دارد امسال برای پنجمین بار با نام شهرداری در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

تیم شهرداری گنبدکاووس در فصل قبل مسابقات رتبه دهم را کسب کرده بود.

گنبدکاووس با ۴۱۱ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال در بین مردمان این شهرستان علاقمندان زیادی دارد.

تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس قعرنشین لیگ برتر را شکست داد

بازی‌های باقی‌مانده تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در حکم فینال است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha