۱۹ بهمن ۱۴۰۱، ۲۳:۰۴
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85024502
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تاوارس: کمیته داوران برای پرسپولیس جبران کرد

۱۹ بهمن ۱۴۰۱، ۲۳:۰۴
کد خبر: 85024502
تاوارس: کمیته داوران برای پرسپولیس جبران کرد

آبادان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: کمیته داوران به وعده خود عمل کرد و برای پرسپولیس برابر ما جبران کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ادسون تاوارس چهارشنبه شب در نشست خبری پس از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و پرسپولیس تهران افزود: رییس کمیته داوران گفته بودند که باید یک پنالتی برای پرسپولیس جبران کنند فکر کنم قول شان را عملی و جبران کردند.

وی اظهار داشت: معمولا خیلی درباره تصمیمات داوری و اشتباهات‌شان صحبت نمی‌کنم اما این چهارمین بار است که علیه ما داوری می شود.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان با اشاره بیماری ناگهانی محمد طیبی گفت: جدا از این مشکل باید به بازیکنانم تبریک بگویم به این خاطر که ما در طول هفته یک چیز متفاوت تمرین کرده بودیم اما یک ساعت قبل از بازی طیبی را به دلیل مصدومیت و محمد قنبری هم به دلیل مصدومیت حین بازی از دست دادیم.

تاوارس بیان کرد: به دلیل چنین مشکلاتی که در طی فصل پیش آمد ناچار شدیم پست بعضی بازیکنان را ناخواسته تغییر بدهیم.

وی بیان کرد: اگر با نگاه فوتبالی بررسی کنیم ما نسبت به پرسپولیس تیم‌تر بودیم، فوتبالی که آنها بازی می کردند توپ را از دفاع برای مهاجم قدبلند خود ارسال می کردند و او توپ را برای دیگران می فرستاد، این که فوتبال نیست!

وی افزود: ممکن است پرسپولیس با این شیوه قهرمان شود اما فوتبال مدرن به این شیوه نیست، تیم من با وجود تمام سختی هایی که امروز با آن روبرو شد عملکرد خوبی داشت.

تاوارس گفت: حسین بیت سعید به دلیل مصدومیت ۲ هفته متوالی تمرین نکرده بود، ۲ روز قبل از مسابقه در تمرینات حاضر شد و امروز توانست بازی کند، طالب ریکانی پنج یا ۶ ماه مصدومیت به میادین بازگشته است.

وی اظهار داشت: معمول این طور است که بازیکن بعد از توان بخشی لازم، به تدریج در دقایق بازی پیش می رود تا ۹۰ دقیقه بازی کند. در پست ریکانی بازیکن جوان نداریم.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان امروز از هفته نوزدهم لیگ برتر با نتیجه ۲ بر یک مغلوب میهمانش پرسپولیس تهران شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha