مادر شهید کنگاوری: ما برای این انقلاب خون داده‌ایم+فیلم

کنگاور - ایرنا - مادر شهید «سهراب قارلقی» خطاب به مادرانی که در اغتشاش های اخیر شرکت کردند، گفت: ما برای این انقلاب خون داده‌ایم. ما شهید محسن حججی‌ها داده‌ایم که داعشی‌ها با سر بریده‌اش فوتبال بازی کردند.

به گزارش ایرنا، یادواره شهدای امنیت ۱۴۰۱ با محوریت شهیده «فاطمه اسدی» روز پنجشنبه با حضور مسئولان، خانواده های شهدا و ایثارگران در کانون فرهنگی بسیج شهرستان کنگاور برگزار شد.

مادر شهید "سهراب قارلقی" در این یادواره با دیکلمه ای در وصف سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، وی را شیر مرد تاریخ، مختار زمان و یار دیرین انقلاب و رهبری خواند و گفت: حاج قاسم کجایی که دختران عرب در زندان های داعش پشت میله های زندان منتظر قیام تو هستند.

این مادر شهید خطاب به زنانی که کشف حجاب کرده و در اغتشاشات اخیر شرکت کردند، گفت: شهید حججی به خاطر حفاظت از حجاب زنان ایرانی سرش بریده شد ولی شما سر خود را برهنه می کنید علیه حجاب اعتراض می کنید؟

شهیده اسدی اهل سنندج، اولین شهیده تفحص شده کشور است

در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کنگاور نیز در این یادواره با بیان اینکه در رابطه با شهدا و خانواده های آنها هر چه بگوییم کم است چرا که این ها ولی نعمتان ما هستند، افزود: ۴۴ سال از انقلاب اسلامی می گذرد و در این مدت سخت مورد تهاجم دشمنان قرار داشتیم اما از طرفی می‌بینیم در پس این تهاجمات پشتوانه‌هایی وجود دارد.

سرهنگ پاسدار«علی اصغر اله دانه»، خون های طیب و طاهر شهدا را که با روح ولایت، امامت، اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به خصوص سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) عجین شده را پشتوانه های انقلاب دانست و اضافه کرد: شهدا برای دفاع از اسلام، قرآن، اهل بیت(ع) به جبهه رفتند و جان خود را فدا کردند.

هدف از برگزاری یادواره شهدا این است که راه گم نکنیم

فرمانده سپاه کنگاور در ادامه گفت: امروز این یادواره با محوریت شهیده "فاطمه اسدی"، اولین زن شهید تفحص شده کشور در سنندج برگزار می شود؛ این شهیده که سال گذشته بعد از ۳۷ سال تفحص شد، نام زن کُرد را زنده و جاودان کرده است.

وی اظهار داشت: گروهک‌های معاند نظام می‌گویند ما طرفدار حقوق زنان هستیم اما شهیده فاطمه اسدی کُرد بود و او را ناجوانمردانه به شهادت رساندند، آنها دروغ می‌گویند دوستدار طرفدار حقوق کُردها نیستند و در دوران دفاع مقدس نوکر صدام و امروز نوکر و جیره‌خوار آمریکا و رژیم صهیونستی هستند.

سرهنگ اله دانه تاکید کرد: شهدا راهنما و چراغ راه آینده همه ما هستند تا در مسیر درست ارزشها گام برداریم و راه را گم نکنیم.

او در ادامه با بیان اینکه اگر میدان دفاع مقدس بسته شد میدان دفاع از آل الله باز است، افزود: سردار حاج قاسم سلیمانی هژمونی آمریکا را در هم کوبید و مهر باطل بر توطئه خیالبافان خاورمیانه بزرگ زد.

سرهنگ اله دانه در ادامه به پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و عنوان کرد: امام خمینی(ره) به ملت بزرگ ایران اسلامی هویت بخشید و امروز قدرت های برتر دنیا برای مذاکره با جمهوری اسلامی بر سر یک میز می نشینند.

دشمن ادعا می کرد که انقلاب اسلامی ۴۰ سالگی را نمی بیند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کنگاور یادآور شد: طی سالهای اخیر "سی‌ان‌اس" اعلام کرد که «جان بولتون»، نماینده اسبق آمریکا در سازمان ملل متحد در نشست گروهک تروریستی منافقین گفته "نتیجه تصمیم فعلی دولت ترامپ برای بازبینی‌ سیاست‌هایش در قبال ایران بایستی این باشد که این کشور نتواند پیروزی چهل‌سالگی انقلابش را جشن بگیرد"؛ ولی به کوری چشم دشمنان، چهل سالگی که گذشت، ۴۴ سالگی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی را در ۲۲ بهمن امسال هم جشن می گیریم.

مادر شهید کنگاوری: ما برای این انقلاب خون داده‌ایم+فیلم

انتشار ۳۸ هزار دروغ علیه جمهوری اسلامی

سرهنگ اله دانه در ادامه با اشاره به ناآرامی های اخیر کشور و تلاش خصمانه ۱۳۷ رسانه معاند و ۱۱ اَبَر رسانه علیه جمهوری اسلامی عنوان کرد: در جنگ ترکیبی اخیر رسوایی پنج رسانه بی بی سی فارسی، ایران اینترنشنال، صدای آمریکا، رادیو فردا و منوتو با انتشار ۳۸ هزار خبر کذب بر همگان نمایان شد.

وی ادامه داد: آنها با پمپاژ خبرهای دروغ و کذب اعلام کرده بودند که به قدری دروغ پراکنی می کنند که بالاخره مردم ایران دروغ هایشان را باور کنند.

فرمانده سپاه کنگاور همچنین با اشاره به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی بیان داشت: بر اساس آمارهای جهانی، قبل از انقلاب در صنایع نظامی، دفاعی و دریایی وابسته به دیگرکشورها بودیم ولی امروز به برکت انقلاب اسلامی در جهان در مقام ششم هستیم.

او ادامه داد: در حوزه تولید علم امروز در منطقه مقام نخست را داریم، در حوزه کشاورزی در جهان دهم هستیم و در حوزه ورزش که قبل از انقلاب مقام ۷۳ بودیم امروز در مقام سیزدهم قرار داریم.

مداحی مجتبی باقری و شعرخوانی مهدی گودینی با موضوع روشنگری در خصوص اغتشاشات اخیر از جمله دیگر برنامه های یاواره شهدای امنیت شهرستان کنگاور بود.

شهرستان کنگاور ۴۲۰ شهید گلگون کفن را تقدیم انقلاب و اسلام کرده است. شهیدان رضا رحمتی زاده، محمدرضا قلیوند، رضا گودینی و شهیده طیبه زمانی از شهدای شاخص کشوری این شهرستان هستند.

کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha