۳۸ طرح راهداری در استان همدان بهره‌برداری و کلنگ‌زنی شد

همدان- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان از بهره برداری و آغاز به کار عملیات اجرایی ۳۸ طرح راهداری با اعتباری افزون بر ۳۵۸ میلیارد تومان همزمان با دهه فجر در مناطق مختلف این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، صفر صادقی راد روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: از این تعداد ۳۳ طرح به بهره برداری رسیده و عملیات اجرایی پنج طرح نیز در استان آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: لکه گیری و روکش آسفالت ۱۲۴ کیلومتر از جاده‌های استان، ساخت راه روستایی به طول ۸ کیلومتر، نصب و راه اندازی روشنایی در ۲۱ کیلومتر از راه‌های استان، نصب نیوجرسی به طول ۲۶ و نیم کیلومتر، نصب گاردریل و حفاظ میانی به طول ۱۰ کیلومتر، ساخت پنج دستگاه پل و ابنیه فنی و نصب تابلو و علائم در ۲۵۰ مترمربع از راه‌های استان را از جمله این طرح‌ها است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان اظهارداشت: در دهه فجر امسال همچنین ۲ مجتمع خدماتی و رفاهی بین راهی در استان همدان به بهره برداری می‌رسد.

صادقی راد تأکید کرد: با بهره برداری از این ۲ مجموعه، شمار این مجتمع‌ها در استان به ۴۲ مورد می‌رسد.

استان همدان داری حدود پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر جاده و ۱۷ گردنه برفگیر به طول ۲۴۵ کیلومتر است که گردنه اسدآباد از جمله محورهای کوهستانی و سخت گذر استان در فصل زمستان محسوب می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha