۲۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۳۱
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85024860
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تبلیغات اسلامی اردبیل مردم را به حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد

اردبیل - ایرنا - اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با صدور بیانیه‌ای بمناسبت ۲۲ بهمن اقشار مختلف مردم را به شرکت گسترده در راهپیمایی این روز دعوت کرد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا ، در متن این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی ایران انفجار نور معنویت در جهان و نقطه امید و اتکای موحدان و آزاد اندیشان است که به رهبری امام راحل جانفشانی و ایثار حضور در صحنه توسط مردم تحقق یافته و با استقامت و مجاهدت آحاد جامعه و رهبری خلف صالح و فرزند عزیز آن عزیز سفر کرده ، مقام معظم رهبری به اهداف بلند خود دست پیدا خواهد کرد.

این بیانیه افزوده است: در این مسیر مبارک بار دیگر پایتخت حسینیت شهر اردبیل در چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی همگام و همراه با ملت غیور و بیدار ایران اسلامی با شعار "ایران استوار ؛ ۴۴ سال افتخار" لبیک‌گویان به فرامین مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای با حضوری باشکوه و شورانگیز ثابت خواهند کرد که ایران اسلامی در گام دوم انقلاب همچنان پویا و سرزنده، مقتدرانه و عزتمندانه به سوی بالندگی و فتح قله‌های تمدنی پیش می‌رود.

اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و تکریم روح بلند بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی، ایام فرخنده دهه فجر را به مقام معظم رهبری و امت شریف و حسینی و همیشه در صحنه استان اردبیل تبریک گفته و از عموم مردم دعوت کرده است با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اتحاد و همدلی خود را به نمایش گذاشته و پاسخی کوبنده به یاوه‌گویی‌های دشمنان بدهند.

شبکه تبلیغی (روحانیون، مبلغین و مبلغات) ، تشکل‌های دینی و مردمی (هیات‌های مذهبی، مداحان، کانون‌های فرهنگی و تبلیغی ، انجمن‌های اسلامی و موسسات و خانه‌های قرآنی استان اردبیل نیز در بیانیه‌هایی مردم را به حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن فراخواندند.

دانشگاه محقق اردبیلی هم در بیانیه‌ای به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران نوشت: پیروزی باشکوه و ماندگار مردم انقلابی ایران به رهبری امام خمینی (ره) در بهمن ۱۳۵۷ بیانگر رشادت‌ها و جانفشانی‌های ملت ایران در دفاع از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی است.

این بیانیه افزود: آنان که با خلق حماسه‌ای بزرگ بر حضور بیگانگان بر کشور خط بطلان کشیده و با استقرار نظام مردم سالار به استقلال و آزادی رسیدند و پس از ۴۴ سال از گذشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با نفوذ بر کشورهای منطقه به حکومت استکبار بر جهان پایان دادند ، دستاورد با ارزش و پراهمیتی که ملت ایران هر سال برای گرامیداشت یاد و خاطره آن به برگزاری مراسم و آئین‌های ویژه می‌پردازند، پاس داشته و با حضور در راهپیمایی بزرگ جشن انقلاب با آرمان‌های انقلاب و رهبری تجدید میثاق می‌کنند.

بر اساس این بیانیه ، دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی با پیروی از منویات مقام معظم رهبری با تلاش در راستای اعتلای جایگاه علمی جمهوری اسلامی ایران در جهان و همراه با ملت بزرگ ایران در روز ۲۲ بهمن، با نمایش وحدت کلمه و اتحاد خود، جبهه استکبار را بار دیگر همچون گذشته مبهوت خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha