راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۷۰ نقطه استان سمنان برنامه‌ریزی شد

سمنان - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با دعوت از آحاد جامعه برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، گفت: این راهپیمایی در بیش از ۷۰ نقطه از استان به همراه جشن‌های باشکوه برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عباس خرمیان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرها و شهرستان‌های بزرگ استان سمنان همراه با برپایی ایستگاه‌های فرهنگی برای اجرای گروه سرود، حضورخوانندگان، مداحان و ورزش‌کاران برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همراه با راهپیمایی با شکوه ۲۲ بعمن در مرکز استان سمنان نمایشگاه دستاوردهای نظامی ستاد نیروی‌های مسلح برپا و به دید عموم مردم گذاشته خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با حضور پرشور دانش‌آموزان به همراه برپایی موکب‌های انقلاب خواهد بود، اضافه کرد: برپایی نمایشگاه شرکت‌های دانش‌بنیان در کنار راهپیمایی از دیگر برنامه‌های جنبی این رویداد مهم است.

وی یادآور شد: حضور باشکوه آحاد جامعه در راهپیمایی ۲۲ بهمن به منزله مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و انتظار می‌رود اقشار مختلف با حضور پرشور بار دیگر حماسه خلق کنند.

حجت‌الاسلام خرمیان خاطر نشان کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای جهاد تبیین و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جامعه به ویژه نسل جوان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، استان سمنان که به دارالمرحمه معروف است با مساحت نزدیک به ۹۷ هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع یکی از پهناورترین استان‌های کشور ایران است که با پنج و ۹ دهم درصد مساحت کل کشور، از این نظر هفتمین استان ایران محسوب می‌شود.

بر پایه سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ کشور، استان سمنان با هشت شهرستان در مجموع افزون بر ۷۰۲ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha