خبرنگاران ایرنا رتبه‌های برتر جشنواره ابوذر خراسان جنوبی را کسب کردند

بیرجند - ایرنا - ۲ نفر از خبرنگاران ایرنا رتبه‌های اول و دوم بخش‌های تیتر و یادداشت چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان جنوبی را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان جنوبی همراه با همایش مجاهدان سایبری روز پنجشنبه با حضور فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان استانی در مجتمع غدیر بیرجند برگزار شد.

"حکیمه مصطفایی" خبرنگار ایرنا خراسان جنوبی برای تیتر گزارش «حکایت سنگ‌هایی که نان می‌دهد» رتبه اول این بخش را به خود اختصاص داد.

"عصمت برزجی" دیگر خبرنگار ایرنا نیز در بخش یادداشت مکتوب جشنواره رسانه‌ای ابوذر برای یادداشتی با عنوان «دریای عمان ناجی کویر» درخصوص موضوع انتقال آب به استان خراسان جنوبی توانست رتبه دوم این بخش را به دست آورد.

وی در سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان جنوبی و در بخش گزارش، رتبه اول این جشنواره را کسب کرده بود.

۳۷۵ اثر در دبیرخانه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان جنوبی دریافت و پس از داوری ۱۸ اثر برگزیده در بخش‌های مختلف انتخاب شد.

مسوول سازمان فضای مجازی و بسیج رسانه سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در همایش مجاهدان سایبری و اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان جنوبی گفت: در قالب این همایش سه تقدیر از برترین‌های فضای مجازی، تیم‌های برتر رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج و برگزیدگان چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خواهیم داشت.

سجاد رضایی اظهار داشت: چهارمین مرحله استانی رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج اواخر آبان ماه در سه بخش نرم‌افزار موبایل، پویانمایی و تولید انیمیشن و بازی تلفن همراه برگزار شد که امروز از برگزیدگان تقدیر می‌شود.

خبرنگاران ایرنا رتبه‌های برتر جشنواره ابوذر خراسان جنوبی را کسب کردند

وی گفت: برگزیدگان مرحله استانی در رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج شرکت کردند و تیم بزرگمهر قاین رتبه اول را کسب کرد که نشان‌دهنده این است حوزه اقتصاد دیجیتال یک سرفصل عظیم و پراستعداد و باکیفیت است که می‌تواند جهش‌های اقتصادی خوبی برای استان ایجاد کند.

مسوول بسیج رسانه و فضای مجازی خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان جنوبی افزود: ۳۷۵ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال و پس از داوری ۱۸ اثر برگزیده انتخاب شد و امسال شاهد ارتقای کیفی آثار در حوزه خبر و رسانه بودیم.

وی گفت: ۵۲ نفر از برترین‌های فضای مجازی، تولید محتوای دیجیتال بسیج و جشنواره رسانه‌ای ابوذر امروز به مناسبت دهه فجر در همایش مجاهدان سایبری تجلیل می‌شوند.

رضایی افزود: امسال در حوزه پایشگری، انتشار و سواد رسانه‌ای کارهای بسیار بزرگی صورت گرفته و اگر تولید محتوا در مقابل هجوم گسترده دشمن در فضای مجازی طی اغتشاشات اخیر نبود اتفاقات دیگری رقم می‌خورد.

وی با اشاره به هجمه عظیم دشمن که بزرگترین جنگ روایت‌ها را علیه جمهوری اسلامی راه انداخته است گفت: دشمنان همه نیروها را به خط کردند تا در فضای مجازی به عنوان یک سرباز عمل کنند و اگر فعالیت نیروهای سایبری و فضای مجازی نبود شاهد اتفاقات ملموس نبودیم.

مسوول سازمان بسیج رسانه و فضای مجازی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اضافه کرد: باید باطن صاف انقلاب اسلامی را با استفاده از فضای مجازی به گوش جهانیان برسانیم و امیدواریم پرچم جمهوری اسلامی ایران و پرچم لا اله الا الله را بر قلل رفیع جهان برافرازیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha