امام جمعه بیرجند: زمینه برای وصول به آرمان‌های انقلاب مساعد است

بیرجند - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: با توجه به استعداد انسانی در کشور و اینکه امور به اهلش واگذار شده، زمینه برای وصول به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی مساعد است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت‌الاسلام و المسلمین سید "علیرضا عبادی" روز پنجشنبه در دیدار سید "صولت مرتضوی" وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: تلاش مسئولان کشور جهاد در راه خداست و این خدمات و تلاش‌ها در راستای وصول به آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی گفت: امیدواریم که آرمان‌های انقلاب اسلامی با تلاش‌های دولت سیزدهم که مسئولان آن استراحت شبانه‌روزی ندارند و در حوادث طبیعی به شیوه‌ای عمل می‌کند که حتی بیگانه هم نمی‌تواند روی آن حرف بزند، محقق شود.

امام جمعه بیرجند خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: شما متصدی یکی از وزارتخانه‌هایی هستید که نقش مستقیمی در حل مشکلات مردم دارد امیدواریم با کفایتی که خداوند به حضرتعالی داده خدمات شما به صورت محسوس در همه کشور و از جمله شرایط خاص خراسان جنوبی به امید خدا مشهود باشد.

وی با تبریک اعیاد رجب و دهه فجر گفت: دیدار با حضرتعالی هم از جهت احساسات عاطفی و هم یادآوری خدمات پایداری که در این استان و بقیه استان‌ها داشته‌اید، برایمان مسرت‌بخش است.

استاندار خراسان جنوبی هم در این دیدار گفت: امروز با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نشست شورای اداری با محوریت اشتغال برگزار و تعدادی طرح نیز در استان افتتاح می‌شود.

جواد قناعت از افتتاح و کلنگ‌زنی هزار و ۲۵۲ پروژه با اعتبار بیش از پنج هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در خراسان جنوبی به مناسبت دهه فجر خبر داد و افزود: از این تعداد هزار و ۱۱۶ پروژه افتتاح شده و ۱۳۶ پروژه عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha