بهره‌برداری ساختمان جمعیت هلال احمر نوشهر به همت دولت جهادی آغاز شد

نوشهر- ایرنا - ساختمان جمعیت هلال احمر نوشهر در نهمین روز دهه مبارک فجر طی آیینی با حضور مدیرعامل سازمان انتقال خون کشور و شماری از مسوولان استانی و محلی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران روز پنجشنبه در این آیین گفت : برای اجرای کامل این طرح امداد رسانی بیش از ۹ میلیارد تومان اعتبار هزینه شد که حدود هفت میلیارد تومان آن از محل سفر های استانی دولت بوده است که با تخصیص آن روند اجرای این طرح پس از ۲ سال وقفه عملیات اجرایی آن از سرگرفته شد و به سرانجام رسید.

آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در هفدهمین سفر استانی در اسفند ماه سال گذشته بیش از ۱۷ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای ۱۷۶ طرح در بخش های مختلف مصوب کرد که بیش از ۳۲ میلیارد تومان آن به جمعیت هلال احمر این استان اختصاص داده شد.

دکتر غلامعلی فخاری اشرفی افزود : از آنجایی که عملیات ساخت این طرح در سال ۱۳۹۶ آغاز شد منتهی به علت برخی از مشکلات و موانع روند بهره برداری آن طی ۲ سال دچار تاخیر شد که با سفر استانی دولت جهادی و تصویب اعتبار خوشبختانه عملیات ساخت این طرح از سرگرفته شد و امروز شاهد افتتاح آن در این شهرستان غربی مازندران هستیم.

وی بیان داشت : این ساختمان اداری با زیربنای بیش از هزار متر در ۲ طبقه و در در زمینی به گستره حدود سه هزار و ۷۰۰ متر ساخته شده و شامل بخش های آموزش ، داروخانه ، دندانپزشکی ، درمان بیماران سرپایی و فیزیوتراپی است منتهی هنوز این بخش ها تجهیز نشده و انتظار این است که مسوولان دست اندرکار در این حوزه مددکار ما باشند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران خاطرنشان کرد : این مجموعه نخستین مجموعه مولد سازی در استان مازندران است چرا که همراهی و هم افزایی مسوولان ادوار گذشته از جمله مدیران شهری ، اعضای شوراهای اسلامی و همچنین پیگیری مجدانه نماینده مجلس شورای اسلامی در صدور رایگان جواز ساخت بلکه فضاهایی هم برای آینده در این مجموعه دیده شده است.

فخاری اشرفی افزود : در سفر دولت جهادی در بیستم اسفند ماه سال گذشته بیش از ۳۲ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت ۶ پایگاه امدادی و مجتمع اداری که یکی در شهرستان نوشهر بود و با توجه به اقلیم منطقه شرائط نامساعد هوایی در این منطقه مانند برف و کولاک ، سیل و همچین زلزله و همچنین برخورداری از کوه های تخت سلیمان و علم کوه و حوادث طبیعی نظیر سقوط کوهنوردان از ارتفاعات ضرورت دارد مسوولان دستگاه های اجرایی در این زمینه در تخصیص اعتبارات توجه بیشتری به جمعیت هلال احمر استان داشته باشند چرا که خدمات این مجموعه کاملا به شکل رایگان و بسیار ارزشمند است .

شهرستان نوشهر با برخورداری از سه نقطه شهری و ۱۲۰ نقطه روستایی با جمعیتی دست کم ۱۴۰ هزار نفر در غرب مازندران قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha