۲۰ بهمن ۱۴۰۱، ۲۳:۵۷
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85025486
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۵۰۰ میلیارد تومان در شهرستان گناوه سرمایه‌گذاری شد

بوشهر-ایرنا- استاندار بوشهر گفت: افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۷۰ پروژه و طرح بزرگ، متوسط و کوچک شهرستان گناوه با اعتبار بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار محقق شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد محمدی زاده پنجشنبه‌شب در حاشیه آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی شهرستان گناوه با گرامیداشت دهه فجر چهل وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: در شهرستان گناوه شمار پروژه‌های دهه فجر در مقایسه با پروژه‌های هفته دولت رشد قابل توجهی به خود گرفته است که این نشان از روند شتابان سرمایه‌گذار در این شهرستان است.

وی بیان کرد: در این راستا از تمامی دست اندرکاران و همچنین مردم که با نقش آفرینی موثر در عرصه جنگ اقتصادی و کمک به نظام کمال قدردانی را داریم.

استاندار بوشهر ادامه داد: همان طور که ایران اسلامی در جنگ نظامی پیروز شد بدون تردید در نبرد اقتصادی نیز با حضور پررنگ مردم پیروز می شود.

محمدی‌زاده اظهار کرد: نتیجه این پیروزی در جنگ اقتصادی بدون تردید استقلال اقتصادی است که بدون تردید تمام مردم از مزیت آن برخوردار می‎شوند.

وی یادآور شد: امروز در شهرستان گناوه پروژه‌های مختلفی از جمله گازرسانی، واحد درمانی آزمایشگاهی، واحد گردشگری افتتاح و همچنین عملیات اجرایی کارخانه عمل آوری میگو با ظرفیت سردخانه چهار هزار تنی آغاز شد که در این پروژه بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت گرفته است.

محمدی زاده ادامه داد: همچنین عملیات اجرایی یک واحد پرورش و نگهداری مرغ مادر آغاز شد که با تحقق این مهم زنجیره ارزش مرغ در استان بوشهر تکمیل می‎شود.

وی گفت: استان بوشهر با احداث کارخانه یاد شده علاوه بر مرغ تخم گذار، تولید جوجه، پرورش مرغ و هم کشتارگاه مرغ و طیور و همچنین سردخانه و محل نگهداری و کارخانه های تولید غذای دام و طیور خواهد داشت.

محمدی زاده در پایان از تلاش‌های تمامی همراهان خود برای حضور در آیین افتتاح و عملیاتی شدن پروژه های شهرستان های گناوه و دیلم قدردانی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha