۲۰ بهمن ۱۴۰۱، ۲۳:۵۱
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85025526
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چشم انداز روشنی در صنعتی شدن قروه پیش‌رو است

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: چشم انداز روشنی در صنعتی شدن قروه با توجه به ظرفیت های موجود آن وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا شامگاه پنجشنبه در پایان سفر یک روزه خود به شهرستان قروه که در نهمین روز از دهه فجر انجام شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز پنج طرح در حوزه های مختلف اقتصادی، عمرانی و خدماتی در این شهرستان با اعتبار ۶۲۰ میلیارد تومان افتتاح و ۲ طرح هم کلنگ زنی شد.

وی یکی از مهمترین طرح های افتتاح شده را طرح توسعه خط تولید کنسانتره سنگ آهن در شهرک صنعتی آونگان خواند و افزود: یکی از دغدغه های مسئولان و مردم خروج مواد معدنی خام از این شهرستان است که با اجرای طرح های فرآوری در سنوات آینده این مسئله برطرف می شود.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه این واحد ظرفیت مناسبی در بخش تولید و اشتغال دارد، ادامه داد: این واحد، فاز دیگری از مجموعه فولاد شهرستان است که به دنبال ایجاد واحد گندله هم هست و اعتبار مورد نیاز هم در سفر رییس جمهور برای آن مصوب شده است.

زارعی کوشا یادآور شد: در دهه فجر فقط طرح هایی که به طور کامل به اتمام رسیدند مورد بهره برداری قرار گرفتند و تعدادی طرح دیگر هم داریم که در هفته های آینده به بهره برداری می رسند.

وی اضافه کرد: بیمارستان جدید ۱۶۸ تختخوابی قروه هم بعد از اخذ مجوزهای لازم از جمله ماده ۲۳ که مربوط به درنظر گرفتن ردیف اعتباری در بودجه سنواتی است امروز کلنگ زنی شد.

استاندار کردستان اظهار کرد: قروه در زمینه گردشگری هم دارای ظرفیت های فراوانی است ولی در ایجاد زیرساخت های این حوزه ضعیف عمل شده است و نیاز به توجه ویژه دارد.

استاندار کردستان امروزپنجشنبه به همراه هیاتی از مسئولان استانی و شهرستانی علاوه بر افتتاح و کلنگ زنی چند طرح عمرانی و خدماتی، با خانواده شهید تورم اردلان که در حوادث اخیر در یکی از شهرهای استان به شهادت رسید دیدار کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha