۲۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۲۲
کد خبرنگار: 3107
کد خبر: 85025922
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بجنورد: تفرقه‌افکنی دشمنان با وحدت مسلمانان خنثی می‌شود

بجنورد- ایرنا- امام جمعه بجنورد گفت: دشمن به دنبال تفرقه‌افکنی بین شیعه و سنی است و وحدت مسلمانان این توطئه دشمنان را خنثی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام رضا نوری در خطبه های نماز جمعه این هفته بجنورد مرکز خراسان شمالی اظهار کرد: دشمن بدنبال اختلاف سلیقه اقوام و گروه ها است و از آن بعنوان تفرقه و از هم گسستگی اتحاد بین آنها استفاده می کند.

وی افزود: هر فرد و یا گروهی نیز تفرقه افکنی کند به طور یقین به دشمنان این نظام کمک کرده است چرا که هدف دشمن هم همین است تفرقه بین نسل ها، دهه ها و افراد و اشخاص مختلف است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی به روز ۲۲ بهمن ماه و سالروز پیروزی انقلاب اشاره کرد و تصریح کرد: این روز، روز همبستگی و وحدت است و باید این روز را زنده گهدارید و آن را احیا کنید.

حجت الاسلام نوری بیان کرد: مردم با حضور خود در این روز بزرگ به دشمنان بفهمانند که تمامی ما باردیگر همبستگی و اتحاد خود را به جهانیان نشان خواهیم داد.

وی افزود: دشمن با دیدن اخلاص و حدت و حضور مردم در صحنه نا امید شده و از فشارها و تحریم ها می کاهند.

امام جمعه بجنورد در ادامه به انقلاب و پیشرفت هایی که بعد از بدست آورده ایم اشاره کرد و گفت: انقلاب موجب عزت و استقلال مردم کشور شد چرا که اکنون دیگر وابستگی به بیگانگان نداریم و درتمامی حوزه ها از جمله سلامت و پزشکی، هسته ای در دنیا سرآمد هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha