۲۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۵۳
کد خبرنگار: 1102
کد خبر: 85025938
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه سمنان: ۲۲ بهمن نمود وحدت گروه‌های سیاسی است

سمنان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به اهمیت حضور گسترده مردم و مسوولان در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: وحدت گروه‌های سیاسی مختلف در این روز باید بیش از هر زمان دیگری نمود داشته باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی در خطه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مسجد امام خمینی (ره) این شهر افزود: دشمنان انقلاب اسلامی ایران با ترفندها و اقدام‌های مختلف به دنبال بدبینی و ناامید کردن مردم از نظام جمهوری اسلامی هستند و در این بین برخی‌ها در فضای مجازی به اصطلاح آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

وی تصریح کرد: مردم ایران با همه مشکلات پای انقلاب ایستاده‌اند و برای حفظ اتحاد ملی، مایوس کردن دشمنان، پاسداری از خون شهدا و ربنیانگذار جمهوری اسلامی و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب حضور گسترده‌ای در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهند داشت.

امام جمعه سمنان با یادآوری برگزاری جشن تکلیف دختران دهه نودی در محضر رهبر معظم انقلاب، رونمایی از پایگاه زیرزمینی عقاب ۴۴ و ماهواره‌های طلوع سه و ناهید ۲ تصریح کرد: این فعالیت‌ها تنها گوشه‌ای از دارایی‌های عظیم نظام جمهوری اسلامی ایران است که محاسبات دشمنان را بر هم می‌زند.

وی همچنین به عفو کریمانه رهبر معظم انقلاب درخصوص بازداشت‌شدگان ناآرامی‌های اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: در برخی کشورها هنوز شمار زیادی از معترضان را به همین بهانه می‌کشند اما رهبر معظم انقلاب بعد از ۲ ماه، فرمان عفو عمومی بازداشت‌شدگان را صادر کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی اظهار امیدواری کرد تمامی افرادی که مورد عفو رهبر معظم انقلاب قرار گرفتند در مسیر سایر مردم کشورمان حرکت کنند و به آرمان‌های انقلاب وفادار باشند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با قدردانی از مسوولان و مردم استان در بزگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: حضور سه وزیر دولت سیزدهم در استان نشان از صمیمیت، مردمی‌بودن و پیگیری مطالبات مردمی توسط کارگزاران دولت انقلابی آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی دارد.

وی افزود: وزیران نیرو، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و علوم، تحقیقات و فناوری علاوه بر افتتاح و بازدید چندین طرح در مناطق مختلف استان، از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گرفتند و در دیدار آنان برخی پیام‌های مردمی از جمله کمبود آب به وزیران منتقل و قول‌هایی داده شد که امیدواریم محقق شود.

امام جمعه سمنان با اشاره به آیین اعتکاف در روزهای گذشته و قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری این آیین در استان اظهار امیدواری کرد که موضوع ستاد مردمی اعتکاف پیگیری شود تا برای ماه مبارک رمضان و سال‌های آینده استفاده مطلوب‌تری از آیین معنوی صورت گیرد.

وی با گرامیداشت روز نیروی هوایی (۱۹ بهمن) و قدردانی از جان برکفان این نیرو، به حادثه‌های اخیر از جمله زلزله در استان آذربایجان غربی و شهرستان خوی و کشورهای مسلمان و همسایه سوریه و ترکیه اشاره و اضافه کرد: این حوادث خسارت‌های زیاد جانی و مالی به مردم وارد و دولت جمهوری اسلامی نیز کمک‌هایی کرده است و نمایندگانی از مردم سمنان نیز علاوه بر ابراز همدردی با حادثه‌دیدگان، با حضور در مناطق زلزله‌زده و برپایی موکب در حال کمک هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با اشاره به برپایی نمایشگاه موزه عبرت در فرهنگسرای کومش، این اقدام را زیبا توصیف کرد و گفت: مردم در این نمایشگاه بخشی از جنایت‌های رژیم منحوس پهلوی را مشاهده می‌کنند.

وی همچنین با گرامیداشت سالروز شهادت حاج حسن شاطری در بیست و چهارم بهمن تصریح کرد: شهید شاطری از افتخارات استان سمنان است که اقدام‌هایش باعث آبرو و سربلندی نظام اسلامی شد و مزد زحمات خود را شهادت دریافت کرد.

به گزارش ایرنا، شهید حاج حسن شاطری معروف به حسام خوشنویس متولد ۱۳۴۱ در سمنان از فرماندهان سپاه قدس و مسئول بازسازی لبنان بود که ۲۴ بهمن ماه ۱۳۹۱ در مسیر دمشق به بیروت به منظور انجام فعالیت‌های ستاد بازسازی، به دست حامیان و مزدوران رژیم صهیونیستی به فیض عظیم شهادت نائل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha