۲۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۳۱
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85026148
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار خلخال: نانوایان حق فروش نان به صورت نقدی را ندارند

اردبیل - ایرنا - فرماندار خلخال گفت: با اجرای فاز دوم طرح هوشمندسازی فروش آرد و نان از این پس نانوایان این شهرستان حق فروش نان به مشتری با دریافت وجه نقد را نخواهند داشت.

به گزارش ایرنا ،سید جواد یحیی‌زاده در همایش توجیهی نانوایان خلخال اظهار کرد: با اجرای فاز دوم طرح هوشمندسازی فروش آرد و نان علاوه بر افزایش نظارت دولتی بر روند کار نانوایان از این پس خود نانوایان نیز ناظر بر عملکرد خود در بحث پخت و عرضه نان مرغوب و رعایت وزن چانه نان هستند.

رئیس کارگروه ساماندهی آرد نان خلخال افزود: فروش نان با دریافت وجه نقد ممنوع است و در صورتی که نانوایان به این هشدار توجهی نکنند، این کار منجر به ثبت عملکرد منفی کارتخوان آنها خواهد شد.

وی اظهار کرد: سامانه هوشمند و جامع فروش آرد و نان نانوایی‌های این شهرستان هر ۱۰ روز یک بار به صورت الکترونیکی رصد شده و نانوایان موظف به رعایت تمامی مقررات مربوط به عرضه هوشمند نان هستند.

یحیی‌زاده خاطرنشان کرد: با اجرای فاز دوم طرح هوشمندسازی آرد و نان، ضمن افزایش نظارت نانوایان بر عملکرد خود از تخلفاتی همچون کم فروشی، فروش خارج از شبکه توزیع توسط خود نانوا جلوگیری می‌شود.

فرماندار خلخال گفت: لازم است که نانوایان در زمان عرضه و فروش نان به مشتری حتما از کارتخوان استفاده کرده و از فروش نان به افرادی که اصرار به خرید آرد بدون استفاده از کارتخوان دارند، خودداری کنند.

رئیس کارگروه آرد و نان خلخل یادآورشد: نانوایان چندمنظوره یا آن دسته از نانوایی‌هایی که دارای پخت دو نوع و یا چند نوع نان در یک محل هستند، باید از دو کارت خوان و یا بیشتر و ترجیحاً هر کارت خوان برای یک نوع فروش نان استفاده کنند.

در این جلسه نانوایان خلخال نیز بالا بودن قیمت آرد تحویلی در این شهرستان نسبت به مرکز استان و همچنین کمبود و افزایش قیمت خمیر مایه را از جمله مشکلات خود در بحث پخت و عرضه نان اعلام کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha