۱۶۹ طرح عمرانی و اقتصادی دهه فجر در گرمسار و آرادان افتتاح شد

سمنان - ایرنا - ۱۰۳ طرح عمرانی و اقتصادی در گرمسار و ۶۶ طرح در آرادان روز پنجشنبه همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان و جمعی از مسوولان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرپرست فرمانداری گرمسار و فرماندار آرادان در آیین افتتاح طرح‌های دهه‌فجر گفت: ۱۰۳ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار افزون بر ۷۷۵ میلیارد تومان در دهه فجر سال ۱۴۰۱ در شهرستان گرمسار به بهره برداری رسید.

رضا خانی بیان کرد: طرح‌های عمرانی و اقتصادی افتتاحی شهرستان گرمسار در دهه فجر امسال در مقایسه با سال گذشته افزایش ۱۸۳ درصدی رشد داشت.

۱۶۹ طرح شهرستان‌های گرمسار و آرادان به مناسبت دهه‌فجر افتتاح شد

فرماندار آرادان گفت: دهه فجر امسال ۶۶ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری ۷۴‌میلیارد تومان در شهرستان آرادان به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی پنج طرح آغاز شد.

وی بیان کرد: دهه‌ فجر امسال با سرمایه گذاری ۱۶ میلیارد تومانی در بخش اقتصادی شهرستان آرادان، زمینه اشتغال بیش از ۷۰ نفر به صورت مستقیم و ۸۰ نفر به صورت غیر مستقیم فراهم شد.

خانی افزود: قطار پیشرفت و توسعه در شهرستان آرادان به خوبی در حال حرکت است.

فرماندار آرادان گفت: تقاطع غیر همسطح آرادان با تخصیص اعتبار از محل سفر رییس جمهور به استان سمنان با پیشرفت خوبی در حال ساخت است.

برتری ایران در منطقه و جهان به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی محقق شده است

استاندار سمنان در آیین افتتاح طرح‌های دهه‌فجر شهرستان‌های گرمسار و آرادان گفت: امروز نظام‌ جمهوری اسلامی به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، رتبه‌های برتر و شاخص در حوزه‌های مختلف مانند پزشکی، علمی، اجتماعی، سیاسی، فضایی و نظامی را در منطقه و جهان به دست آورد.

سیدمحمدرضا هاشمی افزود: برای گره‌گشایی از مشکل‌ها و تسهیل دسترسی مردم به مسوولان، پس از دهه فجر هر ۲ هفته یکبار یک روز دفتر کاری خود را به عنوان استاندار سمنان به فرمانداری‌های شهرستان‌های استان سمنان منتقل خواهد کرد.

وی اضافه کرد: از محل سفر رییس جمهور به استان سمنان، اعتبار خوبی برای تکمیل و بهره برداری از طرح‌های نیمه‌ تمام که سال‌ها معطل مانده بود، تخصیص یافت.

استاندار سمنان یادآور شد: برپایی کاروان خدمت، سرکشی از روستاها، احیای قنوات، ساماندهی راه روستایی، افزایش اعتبارات دهیاری‌ها، پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی، اجرای طرح نهضت ملی مسکن و سایر موارد از جمله اقدام‌های ارزنده دولت سیزدهم است.

وی ادامه داد: افزایش قیمت تضمینی خرید گندم از کشاورزان و پرداخت به موقع مطالبه‌های آنها از جمله اقدام‌های ارزشمند در دولت آیت الله رئیسی است.

استاندار سمنان گفت: درصد باسوادی و آگاهی مردم شهرستان گرمسار از بسیاری از شهرستان‌ها بالاتر است که یکی از افتخارات شهرستان گرمسار به شمار می‌آید.

۱۶۹ طرح شهرستان‌های گرمسار و آرادان به مناسبت دهه‌فجر افتتاح شد

نزدیک شدن زمان افتتاح طرح آبرسانی به گرمسار با حمایت دولت سیزدهم

استاندار سمنان افزود: آبرسانی به گرمسار طی هفت سال ( ۹۳ تا ۱۴۰۰ ) بالغ بر ۷۰ درصد پیشرفت و در دولت سیزدهم تنها در مدت یکسال، بالغ بر ۲۲ درصد پیشرفت داشت و انشالله در آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی ابراز کرد: برای آبرسانی به گرمسار تاکنون ۲۰۰ میلیارد تومان خرید لوله انجام و ۱۴ کیلومتر لوله گذاری انجام شد.

هاشمی ادامه داد: برای تکمیل سیلوی گرمسار نیز از محل سفر رییس‌جمهور به استان سمنان ۱۶ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت و تاکنون ۹۸ درصد پیشرفت دارد.

وی اضافه کرد: بیشترین پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ و اعتبارات کشاورزی در حوزه شهرستان گرمسار انجام شد.

استاندار سمنان گفت: مطالبه بحق مردم برای ساماندهی وضعیت ادارات گرمسار پیگیری و رسیدگی خواهد شد.

۱۶۹ طرح شهرستان‌های گرمسار و آرادان به مناسبت دهه‌فجر افتتاح شد

چهار میلیارد از ۱۵ میلیارد اعتبار در اختیار نماینده مجلس به آموزش و پرورش پرداخت شد

اردشیر مطهری نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: از محل ‌۱۵ میلیارد تومان اعتبار در اختیار نماینده مجلس حدود چهار میلیارد تومان به مدارس و آموزش پرورش و بقیه به دهیاری‌ها تخصیص یافت.

وی بیان کرد: آبرسانی به گرمسار یک طرح ۶۰ ساله بر زمین مانده است که انتظار می‌رود به لطف خدا و پیگیری‌های ملی و استانی به بهره‌برداری برسد.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: دستوراتی در زمینه دانشگاه دولتی گرمسار به صورت مستقل، اعضای هیات علمی، اضافه شدن ۲ رشته تحصیلی و ساماندهی نیروی انسانی با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صادر شد.

وی افزود: پل غیر همسطح آرادان که در حال احداث است، از جمله اقداماتی محسوب می‌شود که‌ به برکت دولت مردمی آیت‌الله رئیسی در حال انجام است.

مطهری با بیان اینکه تعریض جاده سردره به عنوان یک مطالبه جدی در دست اجرا است، یادآور شد: تمامی اقدامات و طرح‌هایی که در حال انجام است، نشان از همسویی و همدلی دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب را که با مرحمت و لطف پدرانه، عفو نسبت به متهمان و مجرمان فتنه های اخیر داشتند را میبوسیم، با این‌عفو پدرانه، هوشمندانه خُدعه و نیرنگ استکبار جهانی و صهیونیسم را خنثی کردند.

۱۶۹ طرح شهرستان‌های گرمسار و آرادان به مناسبت دهه‌فجر افتتاح شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، افتتاح دبستان ١٢ کلاسه برکت ایوانکی با مساحت ٢ هزار و ٢٢٠ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ٢٣ میلیارد تومان، برپایی میز خدمت برای ارتباط مردمی و ملاقات چهره به چهره استاندار سمنان، حجت الاسلام آرامی امام‌جمعه گرمسار، خانی سرپرست فرمانداری گرمسار و فرماندار آرادان و بیش از ۳۰ مدیر کل ستادی و اجرایی استان سمنان در شبستان مسجد امام( ره) گرمسار با بررسی مشکل بیش از ۳۰۰ مراجعه کننده، تجلیل از پدر معزز شهید والامقام مرادی، از شهدای دوران دفاع مقدس شهر گرمسار و افتتاح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال کردوان گرمسار به مساحت یک هزار و ۲۲۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان از جمله برنامه‌های سفر استاندار سمنان به شهرستان گرمسار در دهه فجر ۱۴۰۱ بود.

۱۶۹ طرح شهرستان‌های گرمسار و آرادان به مناسبت دهه‌فجر افتتاح شد

افتتاح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای کندقلی خان آرادان به مساحت یک هزار و ۲۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی احداث ۱۵ واحد تجاری شهرداری آرادان در زمینی به مساحت ۷۷۳ متر مربع با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، تجلیل از ۱۳ پدر شهیدان والامقامِ دوران دفاع مقدس شهر آرادان و افتتاح گلخانه صیفی جات خالقی در مساحت چهار هزار متربع، بخشی از برنامه‌های استاندار سمنان در سفر به آرادان برای افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های دهه‌فجر این شهرستان بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهرستان‌های گرمسار و آرادان به ترتیب با حدود ۷۷ هزار و ۵۰۰ نفر و ۱۴ هزار نفر جمعیت بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ در غرب استان سمنان قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha