مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان سمنان اعلام شد/ دعوت آحاد مردم به حضور پرشور

سمنان - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با دعوت از آحاد مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، مسیرهای راهپیمایی چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی در مناطق مختلف استان را اعلام کرد.

حجت‌الاسلام عباس خرمیان شامگاه جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیش از ۷۰ نقطه از استان به همراه جشن‌های باشکوه افزود: راهپیمایی در سمنان ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح از میدان سعدی به سمت میدان امام خمینی (ره) و شاهرود ساعت ۱۰ از میدان جمهوری اسلامی به سمت میدان آزادی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: راهپیمایی ۲۲ بهمن در دامغان ساعت ۱۰ صبح از میدان امام خمینی (ره) به سمت چهارراه چشمه علی جنب آتش‌نشانی، گرمسار ساعت ۱۰ صبح از میدان انقلاب اسلامی به سمت میدان امام خمینی (ره) و میامی ساعت ۱۰ صبح از میدان بسیج به سمت کاروان شاه عباسی برنامه‌ریزی شده است.

به گفته وی، راهپیمایی ۲۲ بهمن در مهدیشهر ساعت ۱۰ صبح از میدان امام رضا(ع) به سمت حسینیه المهدی (عج)، آرادان ساعت ۱۱ صبح از مسجد صاحب الزمان (عج) به سمت میدان امام خمینی (ره)، سرخه ساعت ۱۰ صبح از میدان ولیعصر (عج) به سمت حسینیه شهدا و بسطام ساعت ۱۰ صبح از میدان امام خمینی (ره) به سمت امامزاده محمد (ع) برگزار خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان اظهار کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن در کلاته خیج دامغان ساعت ۱۱ صبح از میدان امام حسین (ع) به سمت گلزار شهدا، مجن شاهرود ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح از حسینیه پایین تا گلزار شهدا، بیارجمند شاهرود ساعت ۱۰ صبح از میدان قدس به سمت پارک شاهد، گلزار شهدای گمنام و رویان شاهرود ساعت ۱۱ صبح از مقابل شهرداری به سمت مسجد جامع برگزار می‌شود.

وی افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن در ایوانکی گرمسار ساعت ۱۰و ۳۰ دقیقه صبح از مسجد جامع به سمت میدان امام خمینی (ره)، شهمیرزاد ساعت ۱۰ صبح ازمسجد اعظم دروازه به سمت میدان امام خمینی (ره)، درجزین از توابع مهدیشهر ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح از مسجد قائم (عج) به سمت مسجد جامع، لاسجرد از توابع سرخه بعد از نماز ظهر و عصر از مقابل مسجد شهید بهشتی به سمت گلزار شهدای لاسجرد و امیریه از توابع دامغان ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح از مسجد جامع به سمت حسینیه حضرت ابوالفضل (ع ) برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام خرمیان اضافه کرد: راهپیمایی در دیباج دامغان ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح از مقابل درمانگاه به سمت میدان امام خمینی (ره) و کلاته رودبار دامغان ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح از میدان امام خمینی (ره) به سمت گلزار شهدا برگزار خواهد شد.

بر پایه سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ کشور، استان سمنان با هشت شهرستان در مجموع افزون بر ۷۰۲ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha