مردم استان سمنان بر بام خانه‌ها نوای خاطره‌انگیز الله‌اکبر سردادند + فیلم

سمنان - ایرنا - فریاد محکم و غرش نوای خاطره‌انگیز الله اکبر مردم مومن و انقلابی دیار دارالمرحمه شامگاه چهل و چهارمین بهار آزادی در آسمان استان سمنان طنین انداخت و شکوه، عظمت و اقتدار امت حزب الله را به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم شهید پرور استان سمنان که با تقدیم سه هزار شهید و حضور فعال در تظاهرات ضد شاهنشاهی، نقش بزرگی در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی داشته اند طبق روال سال‌های گذشته ساعت ۲۱ بر هر کوی و برزن و بر بام های ساختمان‌های خود با فریاد زدن «الله اکبر» سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

به شکرانه این روز بزرگ، ندای الله اکبر مردم دقایقی پیش از ساعت ۲۱ آغاز شد و مردم، یکدل و یکصدا به یاد بزرگی پیروزی انقلاب اسلامی ایران فریاد کردند تا نسل جدید به یاد داشته باشند که در سال‌های انقلاب ۱۳۵۷ بر این ملت چه گذشت.

امشب بیست و یکم بهمن ۱۴۰۱ کودکان پنج تا ۱۰ ساله، جوانان دیروز و ریش‌سفیدان امروز، کودکان دیروز و جوانان امروز جای جای شهرها و روستاهای استان سمنان در هوای سرد زمستانی این استان بر پشت‌بام خانه‌ها، کوی و برزن ها و مکان‌های عمومی بار دیگر لبیک یا خامنه‌ای و گلبانگ خاطره‌انگیز الله اکبر را سر دادند، تا دشمنان بدانند، ملت ایران تا آخرین نفس پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با دعوت از آحاد جامعه برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، گفت: این راهپیمایی در بیش از ۷۰ نقطه از استان به همراه جشن‌های باشکوه برنامه‌ریزی شده است.

حجت‌الاسلام عباس خرمیان افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرها و شهرستان‌های بزرگ استان سمنان همراه با برپایی ایستگاه‌های فرهنگی برای اجرای گروه سرود، حضور خوانندگان، مداحان و ورزشکاران برگزار خواهد شد.

مردم استان سمنان بر بام خانه‌ها نوای خاطره انگیز الله‌اکبر سردادند

وی ادامه داد: همراه با راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن در مرکز استان سمنان نمایشگاه دستاوردهای نظامی ستاد نیروی‌های مسلح برپا و به دید عموم مردم گذاشته خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha