۲۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۳۳
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85026610
T T
۹ نفر

برچسب‌ها

گیلانی‌ها؛ استوارتر از همیشه در مسیر انقلاب

۲۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۳۳
کد خبر: 85026610
گیلانی‌ها؛ استوارتر از همیشه در مسیر انقلاب

رشت - ایرنا - گیلانی‌های همیشه در صحنه، حافظان انقلاب، وفادار به نظام و امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدا بار دیگر همدوش ملت ایران؛ استوار، باصلابت، یکدل، همصدا و خوشحال‌تر از همیشه با شور و شوق وصف ناپذیر با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن در جشن بزرگ ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، کوچه و خیابان‌های سراسر استان از ساعات اولیه صبح امروز شنبه صحنه حضور گیل‌مردان و زنانی بود که پرشور و با گام‌های استوار خود آمدندتا یوم الله ۲۲ بهمن و چهل و چهارمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی متفاوت تر و باشکوه تر برگزار کنند.

امروز با وجود سوز سرمای زمستان، گرمای حضور مردم سراسر این خطه در برگرفته و گیلانی‌ها بار دیگر پرصلابت تر از گذشته آمده اند تا عشق و وفاداری خود به انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان بکشند.

مردم گیلان امروز درچهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پا به پای سایر هموطنانمان آمده اند تا حماسه دیگری از ۴۴ سال پاسداری از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را در تاریخ ایران زمین به ثبت رساندند و پاسخی دندان‌شکن به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی داده و به آنان ثابت کنند که همواره پای نظام و ارزش های آن ایستاده اند.

در راهپیمایی ۲۲ بهمن در گیلان همه قشرها آمده اند، دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها شور و هیجان وصف‌ناپذیری به جشن انقلاب دادند، آنان با حضور گرمشان یکصدا مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را فریاد می کردند.

حضور گرم و بابصیرت مردم گیلان در جشن ۴۴ سالگی انقلاب مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام مقدس جمهوری است، طنین کوبنده گام‌های آنان در این جشن بزرگ بار دیگر دشمنان و بدخواهان نظام را ناامیدتر از همیشه سرجایشان نشانده و می نشاند.

۲۲ بهمن، روز وحدت، همدلی و همراهی ملت ایران و جشن بزرگ ایرانیان، روز تجدید عهد مردم انقلابی ایران با امام خمینی (ره)، رهبری و شهدا است، این روز صحنه نمایش اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، گام‌های استوار مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب خشم دشمنان نظام است، مردم با حضور گرمشان در راهپیمایی این روز در طول ۴۴ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همواره دشمنان را ناکام کردند.

بانوی جوانی که به همراه کودک خردسالش در راهپیمایی ۲۲ بهمن در مسیر راهپیمایی برای حضور در پیاده راه فرهنگی رشت در حرکت بود به خبرنگار ایرنا می گوید: خیلی خوشحالم که امروز هم توانستم به مانند سال‌های گذشته در جشن انقلاب شرکت کنم.

سمانه مهدیان با بیان اینکه به کوری چشم دشمنان نظام و کشورم در راهپیمایی روز بزرگ ۲۲ بهمن شرکت کردم، اضافه کرد: من این کشور را چون جانم دوست دارم و تا پای جان با عهدی که با امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب بسته‌ایم، می‌مانیم و از کشورمان حفاظت می‌کنیم.

حسین محمدی یکی دیگر از شرکت کنندگان در جشن ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی که همراه همسر و فرزندش در چهل و چهارمین جشن بزرگ انقلاب شرکت کرده به خبرنگار ایرنا می گوید: به همراه خانواده و همپای سایر مردم در این جشن بزرگ شرکت کردم تا به دشمنان نشان دهیم پای نظام و انقلاب هستیم.

وی با بیان اینکه مردم استوارتر از همیشه با حضور گسترده خود در جشن انقلاب شرکت کرده‌اند، اظهار کرد: دشمنان بدانند که مردم همیشه در حمایت و حفاظت از کشور و نظامشان در صحنه حضور دارند و اجازه دخالت بیگانگان به امور کشورشان را نمی‌دهند.

سیده ساجده جعفری منش از دهه نودی‌های شرکت کننده در راهپیمایی ۲۲ بهمن که به همراه مادرش در این جشن بزرگ شرکت کرده بود با حس و حال کودکانه به خبرنگار ایرنا گفت: به خاطر رهبر و کشورم در راهپیمایی شرکت کردم.

مادر سیده ساجده نیز با بیان اینکه دخترش از چند روز گذشته برای شرکت در جشن بزرگ انقلاب آمده شده بود، افزود: امروز همراه دخترم در این جشن شرکت کردم که بگویم هم نسل ما و هم نسل جدید اعم از دهه ۸۰ و ۹۰ پای این نظام و حراست از ذره ذره خاک این کشور هستیم و تا پای جان از آن دفاع و حراست می کنیم.

وی با بیان اینکه همه ما مدیون خون شهدا هستیم، اظهار کرد: شهیدان برای دفاع و حفاظت از کشور و نظام جمهوری اسلامی جانشان را گذاشتند امروز وظیفه ماست تا در مسیر انقلاب و در راه آرمان های شهدا حرکت کنیم.

نازنین زهرا، فاطمه و مائده دهه نودی هایی هستند که به همراه مادرانشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده بودند. آنان به خبرنگار ایرنا گفتند: بخاطر این به راهپیمایی آمده ایم تا به دشمنان ثابت کنیم که پشت انقلاب اسلامی هستیم.

آنها با بیان اینکه آمده‌ایم تا چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با والدینمان جشن بگیریم، افزودند: ما هم مانند پدران و مادرانمان همیشه پشت انقلاب و رهبرمان هستیم و از کشورمان در مقابل دشمنان دفاع می کنیم.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شهر رشت، ساعت ۹ صبح شنبه از مسیر شماره یک: سپاه پاسداران، میدان فرهنگ، خیابان امام خمینی(ره)، پیاده‌راه فرهنگی شهدای ذهاب (شهرداری)؛ مسیر شماره ۲:ورزشگاه شهید عضدی، خیابان نامجو، خیابان حافظ، خیابان امام خمینی(ره)، پیاد ه‌راه فرهنگی شهدای ذهاب و مسیر شماره سه: بقعه دانای علی، خیابان طالقانی، خیابان معلم، میدان مادر، خیابان سعدی، پیاده‌راه فرهنگی شهدای ذهاب (شهرداری) آغاز شده و با سخنرانی دکتر محمد دهقان معاون رئیس جمهور خاتمه می یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha