۲۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۳۶
کد خبرنگار: 782
کد خبر: 85026622
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دیپلمات روس: تلاش های غرب برای شکست راهبردی روسیه ناکام ماند

تهران – ایرنا - «آناتولی آنتانوف» سفیر روسیه در آمریکا گفت که تلاش های غرب برای شکست راهبردی روسیه ناکام مانده و مسکو علی رغم این تلاش ها موفق به داشتن روابط و همکاری با سایر کشورها بوده است.

به گزارش روز شنبه ایرنا، خبرگزاری تاس با انتشار این خبر افزود: سفیر مسکو در واشنگتن به مناسبت روز دیپلمات در محل نمایندگی روسیه در آمریکا گفت که تمامی جهان غرب علیه روسیه شده‌اند اما کاملا روشن است که تمامی طرح های آنها برای تحمیل شکست راهبردی علیه روسیه ناکام و خنثی ماند.

وی افزود: روسیه، بخصوص در یک سال گذشته، توانسته اقتصاد خود را احیا، قدرت نظامی را تحکیم و بر همکاری با اکثر دولت های جهان بیفزاید.

غرب خواهان حذف روسیه از روی نقشه جهان بود

سفیر روسیه در آمریکا اذعان کرد: بله، برای روسیه دشوار بود، بله ما تحت تحریم های اقتصادی به سر بردیم، آنها (جهان غرب) حتی خواهان حذف نام سرزمین ما (روسیه) از نقشه سیاسی جهان بودند، (با این وجود) فدراسیون روسیه از اهداف خود دست نکشید، هدف اصلی آن که تشکیل یک نظم جهانی دموکراتیک مبتنی بر تساوی و احترام به حقوق بین الملل است؛ چنین نظمی که مبتنی بر اصل جدایی ناپذیر امنیت، قادر است شرایطی برای توسعه عادلانه برای تمامی کشورها را فراهم آورد، جایی که منافع بین الملل برای هرکشوری محترم شمرده می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha