۲۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۵۹
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85026650
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده مجلس: انقلاب اسلامی برای پیشرفت بن بستی ندارد

کرج - ایرنا - نماینده مردم طالقان،نظرآباد ، ساوجبلاغ و چهار باغ در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پرشور مردم در عرصه های مختلف مشارکتی از جمله راهپیمایی ۲۲ بهمن حاکی ازآن است که انقلاب اسلامی برای پیشرفت و توسعه بن بستی ندارد .

به گزارش خبرنگارایرنا ، علی حدادی روز شنبه درجمع راهپیمایان ۲۲ بهمن در شهرستان نظرآباد افزود: حضور پرشور امروز مردم برگ زرین دیگری در تاریخ پیروزی جمهوری اسلامی است که به دشمنان ثابت کرد هیچگاه توطئه های آنان تاثیر بر اراده مردم ندارد .

وی بیان کرد: استقلال ایران اسلامی در همه عرصه ها حاکی از آن مقاومت و ایستادگی آنان برای توسعه و پیشرفت جمهوری اسلامی است .

حدادی گفت: حضور پررنگ هرساله مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاکی ازآن است که ملت ایران اسلامی برای استقلال و آزادی خود ارزش قائل هستند و هیچگاه نمی گذارند به آن خدشه ای وارد شود .

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ۲۲ بهمن آغازی برای حرکت های نوین دیگر در جهت سازندگی و بالندگی کشور است و باید هرچه بیشتر این روز را پاس داشت .

حدادی تاکید کرد: تا روزی که مسوولان و مردم ما در خط اسلام عزیز و مسیر ولایت قدم بردارند هیچ چیزی به این نظام مقدس لطمه نخواهد زد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha