حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ٢٢ بهمن مسوولیت مدیران را دوچندان می‌کند

سمنان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: حضور شکوهمند مردم در راهپیمایی ٢٢ بهمن احساس مسوولیت را در بین مدیران و خدمتگزاران نظام بیشتر می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی روز شنبه در مسیر راهپیمایی ٢٢ بهمن سمنان به خبرنگار ایرنا افزود: آنها که می‌خواهند حرف مردم را بشنوند باید وارد صحنه حضور شکوهمند مردم در راهپیمایی امروز شوند و حضور مردم را ببینند.

حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ٢٢ بهمن مسوولیت مدیران را دوچندان می‌کند

وی با تاکید بر اینکه مردم همواره پای آرمانهای انقلاب ایستاده اند، ابراز داشت: در این زمینه نیاز به هیچ حرفی نیست و حضور همه‌جانبه مردم در جشن انقلاب برای هر ادعایی کفایت می‌کند.

امام جمعه سمنان خاطرنشان کرد: مردم همانند تمام سالهای گذشته پای انقلاب خود ایستاده‌اند و هر سال که بیشتر می‌گذرد، احساس مسوولیت آحاد مردم برای حفظ و نگهداری آرمانهای انقلاب بیشتر و پررنگ‌تر می‌شود.

وی بیان کرد: حضور مردم احساس مسوولیت را در بین مدیران بیشتر می‌کند و وقتی مردم اینگونه پای نظام ایستاده‌اند، مسوولان نیز در مسیر پیشبرد اهداف نظام باید قدمهای محکم‌تری بردارند.

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی تاکید کرد: خدمتگزاران و مسوولان باید قدم به قدمِ مردمی که امروز اینگونه از پیر و جوان حضور بی‌نظیری را رقم زده‌اند، برای ادامه نهضت انقلاب استوار حرکت کنند و برنامه‌ریزی داشته باشند.

به گزارش خبرنگاران ایرنا، راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیش از ۷۰ نقطه از استان به همراه جشن‌های باشکوه برنامه‌ریزی شده است و با برپایی ایستگاه‌های فرهنگی برای اجرای گروه سرود، حضور خوانندگان، مداحان و ورزشکاران برگزار می‌شود.

همراه با راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن در مرکز استان سمنان نمایشگاه دستاوردهای نظامی ستاد نیروی‌های مسلح برپا و به دید عموم مردم گذاشته خواهد شد.

بنابر اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سمنان از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه از میدان سعدی به سمت میدان امام خمینی (ره) آغاز شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha