امام‌جمعه شیراز:‌ پیام حضور مردم، حرکت در مسیر تمدن نوین اسلامی است

شیراز- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز با اشاره به حضور گسترده مردم شیراز در راهپیمایی ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: پیام این حضور پرشور مردم این است که تمدن نوین اسلامی را بنیانگذاری خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله لطف الله دژکام شنبه در حاشیه حضور در آیین راهپیمایی ۲۲ بهمن در شیراز اظهار داشت:‌ امت حزب الله شیراز امروز با خروش کم سابقه خود به میدان آمد برای اینکه دوباره به همه مستکبران و همه قلدرهای جهان اثبات کند که ایران و ایرانی زیر بار ظلم و ستم آنها نمی رود.
وی اظهار داشت: پیام دیگر مردم ایران در این راهپیمایی به جهانیان این بود که ما کشورمان را خودمان خواهیم ساخت و اداره خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا؛ راهپیمایی گرامیداشت ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی روز شنبه در شهرهای مختلف استان فارس در حال برگزاری است؛ آیین راهپیمایی ۲۲ بهمن شیراز از میدان امام حسین (ع) (فلکه ستاد) آغاز شد و مردم شیراز از پیر و جوان ، زن و مرد امروز در جشن پرشکوه انقلاب حضوری حماسی دارند.
مسیر تعیین شده راهپیمایی در شیراز از میدان امام حسین (ع) به سمت چهار راه پانزده خرداد (پارامونت) و سپس، خیابان لطفعلی‌خان زند است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha