نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع: وحدت حافظ جمهوری اسلامی در برابر دشمنان است

سمنان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: حفظ انقلاب اسلامی در گرو وحدت و همبستگی و هر نوع تفرقه برنامه دشمن است و ملت باید در برابر دسیسه دشمنان در تفرقه‌افکنی هوشیار باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ضیاءالدین آقاجانپور روز شنبه در سخنرانی پایان راهپیمایی ۲۲ بهمن در سمنان ابراز کرد: ایمان، اتحاد و پیروی از ولی فقیه رمز موفقیت کشور در برابر بیگانگان است.

وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب، ادامه داد: ملت امروز ایران ملتی هوشیار است و دشمن نمی‌تواند به دسیسه‌های شوم خود برسد.

وی ادامه داد: ۲۲ بهمن روز لطف و رحمت خداوند نسبت به ملت ایران است، روزی که ملت با یاری خداوند توانست حاکمیت اسلامی و جمهوری اسلامی را در ایران مستقر کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین آقاجانپور تصریح کرد: ۲۲ بهمن یادآور روزهای حماسی سال ۱۳۵۶ و ۱۳۵۷ است که ملت غیور ایران به خیابان آمده بودند و با مشت‌های گره کرده آرمان‌های «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» را طلب کردند.

وی تاکید کرد: جوانان تاریخ ایران اسلامی را بخوانند تا بدانند انگلیسی‌ها با به حکومت گماردن رضاخان پهلوی به دنبال دین‌ستیزی، روحانیت‌ستیزی، حجاب‌ستیزی و عفاف‌ستیزی بودند.

حجت‌الاسلام والمسلمین آقاجانپور با اشاره به حادثه خونین مسجد گوهرشاد برای کشف حجاب، ابراز کرد: حجاب‌ستیزی دسیسه و فتنه دشمنان است.

نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار کرد: ارتش، نیروهای مسلح، و اقتصاد ایران در زمان پهلوی وابسته به بیگانگان بود و اکنون به برکت انقلاب اسلامی، ایران کشوری مقتدر و عزتمند است.

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به برکت استقلال و آزادی در اوج افتخار هستند.

وی خاطرنشان کرد: ایران به برکت نظام مقدس جمهوری و انقلاب اسلامی موفق به ساخت اولین هواپیمای نظامی جنگنده، شناور نظامی، زیردریایی نظامی، قایق‌های پرنده، و موشک‌های دوربُرد شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین آقاجانپور با هشدار به استکبار و رژیم صهیونیستی، گفت: اگر دشمن در پی دست‌درازی به خاک ایران اسلامی باشد، سرزمین دشمنان با خاک یکسان خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: ملت امروز، ملت سال ۱۳۵۷ ایران است و تا آخرین نفس پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستادگی می‌کند.

به گزارش خبرنگاران ایرنا، راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیش از ۷۰ نقطه از استان به همراه جشن‌های باشکوه برنامه‌ریزی شد و با برپایی ایستگاه‌های فرهنگی برای اجرای گروه سرود، حضور خوانندگان، مداحان و ورزشکاران برگزار شد.

همراه با راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن در مرکز استان سمنان نمایشگاه دستاوردهای نظامی ستاد نیروی‌های مسلح برپا و به دید عموم مردم گذاشته شد.

بنابر اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سمنان از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه از میدان سعدی به سمت میدان امام خمینی (ره) آغاز شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha