۲۲ بهمن، یوم‌الله ماندگار انقلاب اسلامی با حضور همیشگی مردم

سمنان- ایرنا- مردم انقلابی و شهیدپرور دیار دارالمرحمه در چهل و چهارمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با شکوه حضور خود در راهپیمایی ۲۲‌بهمن فریاد استکبارستیزی سر دادند و بار دیگر این روز بزرگ را به ایام‌الله ماندگار تاریخ انقلاب تبدیل کردند.

به گزارش ایرنا، راهپیمایی امروز در ۷۰ نقطه از استان سمنان در مسیرهای تعیین شده در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان برگزار شد و اقشار مختلف مردم با حضور پرشور خود بار دیگر نشان دادند تا آخرین نفس پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

بیست و دوم بهمن۱۳۵۷ را می‌توان روز بزرگ تاریخ، روز نشاط و شادمانی جبهه حق و روز مرگ مستکبران و جنایت‌پیشگان و یکی از آن روزهای خدایی و ایام الله نورانی ملت ایران دانست که با دستان بابرکت انسان‌های تربیت یافته در مکتب امام خمینی(ره) رژیم طاغوت را در هم شکستند.

سمنانی‌ها با در دست داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و دست‌نوشته‌هایی غرورآفرین مانند جانم فدای رهبر، به خیابان‌ها آمدند و حضور و استواری خود پای آرمانهای انقلاب و جمهوری اسلامی به دنیا نشان دادند.

شهروندان سمنانی بار دیگر با آرمانهای رهبر کبیر انقلاب تجدید بیعت کردند و با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب نشان دادند انقلاب اسلامی مکتبی ماندگار است که پرچم آرمانهای آن نسل به نسل می‌گردد و چراغی خاموش‌نشدنی است.

روزگاری تمثال تمام‌نمای زور و سلطه‌گری بر این سرزمین سایه افکنده بود و ۲۲ بهمن ماه یادآور اقتدار و غرور بازگشته به کشور است و مردم ولایت‌مدار سمنان نیز همچون دیگر فرزندان ایران عزیز با برگزاری راهپیمایی اراده‌های استوار خود را به رخ مستکبران زورگو کشیدند و آنان را برای همیشه به زباله‌دان تاریخ فرستادند و این پیام را به جهان مخابره کردند که هرگز جبهه شیطان را در برابر قدرت الهی و جبهه الهی و خداجویان توان رویارویی نخواهد بود.

۲۲ بهمن، ایام‌الله ماندگار انقلاب اسلامی با حضور همیشگی مردم

۲۲ بهمن ۱۳۵۷ پیروزی یک ملت با سلاح ایمان در برابر خصم مسلح به گلوله بود، ملتی که در برابر گلوله‌های دژخیمان فقط و فقط با سلاح ایمان ایستادگی کرد، ملتی که از این شکل مبارزه خصمانه ترس به دل راه نداد و مبارزه کرد تا ایران عزیز از بند وابستگی رها شود و آزاد زندگی کند و آزادانه کشور خود را آباد کند.

۲۲ بهمن ماه، یادآور خروش پیروزمندانه ملت ایران در سخت‌ترین روزهای انقلاب است و اکنون ملت ایران در چهل و سومین فجر انقلاب با برگزاری راهپیمایی بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی، معمار کبیر انقلاب و شهدا تجدید میثاق کردند تا خاری بر چشم دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند.

به گزارش خبرنگاران ایرنا، راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیش از ۷۰ نقطه از استان به همراه جشن‌های باشکوه برنامه‌ریزی شد و با برپایی ایستگاه‌های فرهنگی برای اجرای گروه سرود، حضور خوانندگان، مداحان و ورزشکاران برگزار شد.

همراه با راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن در مرکز استان سمنان نمایشگاه دستاوردهای نظامی ستاد نیروی‌های مسلح برپا و به دید عموم مردم گذاشته شد.

بنابر اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سمنان از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه از میدان سعدی به سمت میدان امام خمینی (ره) آغاز شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha