راهپیمایی ۲۲ بهمن، همه در کرمانشاه آمده بودند+عکس

کرمانشاه - ایرنا - امروز ۲۲ بهمن در سالروز جشن باشکوه دیگری در کرمانشاه همه از زن و مرد و پیر و جوان، همه با مشت های گره کرده و شادمان، با پرچم های مقدس سه رنگ جمهوری اسلامی ایران برای بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به خیابانها آمده بودند.

به گزارش ایرنا، امروز حتی سرمای شدید هوا نیز در برابر اراده و عزم مردم مرزدار ولایتمدار این خطه سر تسلیم فرود آورد، امروز ایران اسلامی بار دیگر به خود بالید و امروز جشن دیگری در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شکوهی فراموش نشدنی برگزار شد.

کرمانشاهی های غیور از هر قوم، مذهب و دین و با هر اندیشه و گرایش سیاسی امروز به خیابان ها آمدند تا یگانگی و وحدت خلل‌ناپذیر خود را در پایبندی به انقلاب اسلامی در عرصه های جهانی به نمایش بگذارند.

مردم قهرمان این خطه با وجود سرمای هوا همزمان با سراسر کشور از ساعات اولیه صبح امروز در میدان انقلاب این شهر گرد هم آمدند تا راهپیمایی باشکوه خود را به مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز چهل و پنجمین سالگرد آن، با همان شور و شعف اول انقلاب، برگزار کنند.

امروز همه آمده بودند، از زن و مرد گرفته تا پیر و جوان، کارمند و فرهنگی، دانشجو و دانش آموز، کارگر و کشاورز و کسبه، دست در دست و هم صدا با هم با سردادن شعارهای انقلابی، پایبندی خود به ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی به جهانیان اعلام کردند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن، همه در کرمانشاه آمده بودند+عکس

مردم کرمانشاه امروز با شعارهای «مرگ بر آمریکا» ، «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر انگلیس»، « امروز روز عزت ایران است»، « ۲۲ بهمن یوم الله است یوم الله است»، «ملت ما بیدار است از آمریکا بیزار است» ، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» و با در دست داشتن پلاکارهایی با مضمون «دهه هشتاد و نودی پیشگامان گام دوم انقلاب» و « ما هستیم » شکوهی بی نظیر را خلق کردند.

حضور کودکان، نوجوانان و جوانان که امسال پر شورتر از سال های گذشته بود در حالی که با پرچم های سه رنگ و مقدس جمهوری اسلامی ایران و بادکنک های رنگارنگ در دست داشتند از دیگر صحنه های به یاد ماندنی راهپیمایی ۲۲ بهمن امروز کرمانشاه بود که با وجود سردی هوا، اما به عشق انقلاب و نظام اسلامی امروز به خیابان ها آمده بودند تا بار دیگر به دشمنان نظام و انقلاب اسلامی نشان دهند که انقلاب زنده است و امروز رویش های انقلاب با همان شعارهای ابتدای انقلاب، با آرمان ها امام راحل تجدید میثاق کنند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن، همه در کرمانشاه آمده بودند+عکس

همچنین حضور پررنگ زنان و دختران چادری نوجوان و جوان که با در دست داشتن پرچم سه رنگ ایران اسلامی امروز به صحنه آمده بودند شکوه و جلوه ای خاص به جشن چهل و چهارمین سالگی انقلاب داده بود.

حضور چشمگیر جانبازان انقلاب، آزادگان سرافراز و یادگاران دفاع مقدس هم در صف های بهم پیوسته راهپیمایی ۲۲ بهمن، صبر و استقامت مردم با صلابت کرمانشاه را به تصویر کشاند.

حضور استاندار کرمانشاه به همراه اعضای خانواده اش و به ویژه فرزند خردسالش در داخل کالسکه از دیگر حاشیه های راهپیمایی روز ۲۲ بهمن امسل بود.

راهپیمایی ۲۲ بهمن، همه در کرمانشاه آمده بودند+عکس

اجرای سرود هماهنگ دانش آموزان دختر دبیرستان های کرمانشاه که به شکل شکیل و زیبایی به رنگ پرچم مقدس جمهوری اسلامی لباس پوشیده بودند و اجرا سرود مقدس جمهوری اسلامی همزمان با سراسر کشور در این مراسم توسط شرکت کنندگان حال و هوای خاصی به این مراسم بخشید.

ایجاد موکب هایی از سوی نیروی انتظامی که عکس هایی از مدافعان امنیت در دست شماری از نیروهای آنان دیده می شد، موکب ستاد دهه فجر کرمانشاه ، ایجاد ایستگاه های خونگیری توسط سازمان انتقال خون و ایستگاه های نقاشی از دیگر حاشیه های این مراسم باشکوه بود.

راهپیمایی ۲۲ بهمن، همه در کرمانشاه آمده بودند+عکس

دهه مبارک فجر و یوم الله ۲۲ بهمن هر سال یادآور فداکاری های ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) و شهدا در رسیدن به آرمان های بزرگ انقلاب همان آزادی، استقلال و برپایی جمهوری است و بعد از گذشت ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی هرسال بر شکوه و عظمت این انقلاب الهی افزوده می شود.

مردم ایران همواره و در هر شرایطی پایبند به آرمان های انقلاب و نظام هستند

یک شهروند کرمانشاهی در حاشیه این راهپیمایی در حالی که پرچم مقدس جمهوری اسلامی را به دست داشت به خبرنگار ایرنا گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یک وظیفه همگانی است و بر دوش همه آحاد جامعه قرار دارد.

«علی زنگنه» افزود: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه نشان از علاقه، همبستگی و حمایت ملت از نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد و مردم امروز ثابت کردند که همواره و در هر شرایطی پایبند به آرمان های انقلاب و نظام هستند.

انقلاب اسلامی ایران با اقتدار در مسیر تعالی پیش می رود

«محبوبه کوه پیکر»، در حالی که فرزند خردسالش را در آغوش گرفته بود نیز گفت: نظام اسلامی ایران چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب را در حالی در اوج عزت و اقتدار، امروز جشن گرفت که به واسطه حضور همه جانبه مردم، با اقتدار در مسیر رو به تعالی خویش پیش می رود.

راهپیمایی ۲۲ بهمن، همه در کرمانشاه آمده بودند+عکس

وی افزود: مردم ایران با وجود برخی از کمبودها و مشکلات، همواره از کیان نظام جمهوری اسلامی دفاع کرده و اجازه یاوه گویی به بدخواهان انقلاب اسلامی را نمی دهند.

این بانوی کرمانشاهی تاکید کرد: امروز همه مردم آزادی خواه دنیا از انقلاب اسلامی ایران الگو برداشته و در برابر زیاده خواهی دشمنانشان مقاومت و ایستادگی می کنند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن، همه در کرمانشاه آمده بودند+عکس

ملت ایران با وجود همه مشکلات اقتصادی همچنان در صحنه هستند

«کاظم علیاری» دانش آموز نیز که به همراه دوستانش در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال حضور یافته بود به خبرنگار ایرنا گفت: حضور پرشور آحاد مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد که یاوه گویی های سران کشورهای مستکبر جهان تاثیری در عزم و اراده ملت ایران نداشته و مردم با قدرت همچنان از نظام و انقلاب خود دفاع می کنند.

وی ادامه داد: ملت ایران با وجود همه مشکلات اقتصادی همچنان در صحنه هستند و هیچگاه به دشمنان اجازه دخالت در امور کشورشان را نمی‌دهند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن، همه در کرمانشاه آمده بودند+عکس

وی تاکید کرد: مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با وجود تبلیغات سوء دشمنان انقلاب اسلامی سنگ تمام گذاشتند.

اقشار مختلف مردم و مسوولان کرمانشاه که در میان آنها امام جمعه و استاندار نیز دیده می شدند، بعد از طی مسافت میدان انقلاب اسلامی و خیابان مدرس در میدان آزادی این شهر اجتماع کرده و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشتند.

سخنران مراسم پایانی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در کرمانشاه «عبدالرضا مصری»، نماینده مردم کرمانشاه و نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی بود.

گزارش های رسیده از شهرستان های مختلف استان کرمانشاه نیز حاکی از برگزاری باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در چهل و چهار سالگی انقلاب اسلامی با حضور پرشور مردم در این مناطق است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha