امروز هیچ کشوری نمی تواند برای ایران اسلامی تعیین تکلیف کند + فیلم

سبزوار- ایرنا - نماینده پیشین سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: استقلال سیاسی یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است به گونه ای که امروز هیچ کشوری نمی تواند برای جمهوری اسلامی ایران تعیین تکلیف کند.

احمد بزرگیان روز شنبه در اجتماع مردمی ۲۲ بهمن سبزوار با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: در زمان حکومت پهلوی، شاه مطیع اوامر سفارتخانه آمریکا بود اما امروز استقلال سیاسی از دستاوردهای انقلاب است و نظام جمهوری اسلامی در برابر ابرقدرتهای شرق و غرب ایستاده است.

وی با اشاره به دستاوردهای نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی گفت: در ابتدای انقلاب و زمان جنگ تحمیلی، نیازمند تجهیزات اولیه دفاعی بودیم اما امروز به برکت توان علمی و فناوری جوانان این مرز و بوم، پهپاد ساخت جمهوری اسلامی صادر می شود.

امروز هیچ کشوری نمی تواند برای ایران اسلامی تعیین تکلیف کند + فیلم

نماینده سبزوار در مجلس هفتم با بیان اینکه ۲۲ بهمن پرافتخارترین، باعزت ترین و بزرگترین روز تاریخ ایران است، افزود: امروز مردم ایران با صلابت تر از همیشه ثابت کرده اند که پای آرمانهای انقلاب و ولایت فقیه ایستاده اند.

بزرگیان افزود: رفع مشکلات کشور و گره گشایی از آن نیازمند مدیریت انقلابی است، چنانکه هر جا موفقیتی نصیب جمهوری اسلامی شده، ناشی از تبعیت از اسلام و رهبری انقلاب بوده است.

وی ادامه داد: مدیر تراز انقلاب، مدیری مسلمان، مجاهد و تابع ولایت است که روحیه جهادی در عملکرد او دیده می شود و باید این ویژگی ها در مدیران سطوح مختلف دیده شود.

نماینده پیشین سبزوار در مجلس با تاکید بر اینکه انقلاب زنده است و زنده می ماند، گفت: ویژگی های انقلاب زنده، نیازسنجی، شناسایی خطرات، راه تامین نیازها و خنثی نمودن تهدیدات است و انقلاب اسلامی در طول این سالها با زعامت رهبری انقلاب و نگاه پدرانه ایشان از توفان های متعدد حوادث گذر نموده است.

بزرگیان با بیان اینکه در جریان اغتشاشات اخیر رجال سیاسی دنیا پشت این جریان هدایت شده ایستاده و از آن حمایت کردند، گفت: باید استقامت ملت و توطئه دشمن از سوی نخبگان، علما و استادان دانشگاه تبیین شود.

به گزارش ایرنا، راهپیمایی دهها هزار نفری مردم سبزوار در یوم الله ۲۲ بهمن همچون سراسر کشور به حمایت از آرمانهای انقلاب اسلامی، تجدید بیعت با ولایت فقیه و پشتیبانی برگزار شد.

این راهپیمایی از مقابل میدان شهید بهشتی سبزوار آغاز شد و در مسیر خیابان بیهق تا میدان کارگر این شهر ادامه یافت و راهپیمایان با حمل پرچم سه رنگ ایران اسلامی و سر دادن شعارهای "الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ براسرائیل" در آغاز چهل و پنجمین بهار انقلاب، بار دیگر با آرمان های امام راحل(ره)، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha