استاندار: مردم کهگیلویه و بویراحمد همچون دنای استوار مقابل دشمن ایستاده اند

یاسوج - ایرنا- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم این استان همیشه در دفاع از ایران و انقلاب اسلامی پیشگام در صحنه ها بوده اند و اکنون نیز همچون دنای استوار مقابل دشمن ایستاده اند زیرا این انقلاب را گرانقیمت به دست آمده و خون بهای هزاران شهید گلگون کفن است.

به گزارش ایرنا، سید علی احمدزاده روز شنبه در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در یاسوج ضمن تشکر از حضور همه اقشار مردم، اظهار کرد: این مردم افرادی هستند که در مقابل دشمن، در حمایت از انقلاب اسلامی محکم ایستاده اند و در مقابل دشمن هیچگاه کوتاه نیامده‌اند.

استاندار: مردم کهگیلویه و بویراحمد همچون دنای استوار مقابل دشمن ایستاده اند

وی افزود: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد همیشه در دفاع از ایران در صحنه بودند، از دوران دفاع از انقلاب تا جبهه های جنگ حضور بی نظیری داشته‌ اند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امروز خیابان‌ جمهوری در یاسوج مملو از مردم است، مرد و زن، پیر و جوان، خانواده شهدا و ایثارگران و همه و همه در دفاع از نظام توحیدی در صحنه هستند.

احمدزاده تاکید کرد: ۲۲ بهمن امسال، دیگر شهرها و روستاهای استان همچون یاسوج صحنه حماسه حضور پرشور مردم است که به جرات می توان گفت چنین حضوری کم نظیر بوده است.

استاندار: مردم کهگیلویه و بویراحمد همچون دنای استوار مقابل دشمن ایستاده اند

وی بیان کرد: دشمن جرأت جنگ ندارد و در جنگ سایبری، ترکیبی و جنگ نابرابر باز هم ملت ایران عقب نخواهد نشست و هر چه توطئه کنند راه به جایی نخواهد برد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سپاه و ارتش قهرمان نبرد را از دشمن برده اند و دشمن توان جنگیدن ندارد و نیروی انتظامی همیشه در صحنه است.

احمدزاده با بیان اینکه این انقلاب با خون هزاران شهید جوان بدست آمده است، افزود: ما میراث دار خون‌های مطهر این شهداییم و این انقلاب را گران قیمت بدست آورده‌ایم.

وی ابراز کرد: مردم ایران و به ویژه کهگیلویه و بویراحمد همیشه در صحنه اند و از انقلاب دفاع می کنند و دشمن بارها ناکام شد و باز هم ناکام خواهد ماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha