استاد حوزه و دانشگاه: مردم منبع قدرت در نظام جمهوری اسلامی هستند

شاهرود - ایرنا - استاد حوزه و دانشگاه گفت: مردم منبع قدرت و تعیین‌کننده سرنوشت خود در نظام جمهوری اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سیداحمد میرعمادی روز شنبه در پایان آیین راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع مردم شاهرود افزود: طی ۴۴ سال گذشته مردم در همه صحنه‌ها حضور پرشکوه داشتند در ۱۳ انتخابات ریاست جمهوری، ۱۱ انتخابات مجلس شورای اسلامی، پنج انتخابات مجلس خبرگان رهبری، انتخابات خبرگان قانون اساسی، همه‌پرسی نظام جمهوری اسلامی، انتخابات شوراهای اسلامی و از همه بالاتر حضور در راهپیمایی‌های متعدد به‌ویژه در ۲۲ بهمن نشان دادند منبع قدرت در نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند بر اراده مردم غلبه کند، ابراز کرد: در جمهوری اسلامی سه منبع قدرت مردم، رهبری و پیشرفت‌های علمی وجود دارد و تا زمانی که این قدرت‌ها به خدا متصل باشند، می‌توان در جهت اهداف الهی گام برداشت و پیروز شد.

آیت الله میرعمادی هدف مردم از انقلاب را تحقق احکام و ارزش‌های الهی برشمرد و اظهار کرد: اساس نظام اسلامی مبتنی بر ارزش‌های عدالت، کرامت، محبت ، ایثار و معنویت است.

ملت ایران با توکل به خدا در همه عرصه‌ها پیروز است

به گفته وی، ۴۴ سال استکبار جهانی در رأس آن آمریکا از هر توطئه‌ای استفاده کرد تا ملت ایران را به زانو درآورد، اما این مردم با توکل به خدا همواره سربلند و پیروز بودند.

استاد حوزه و دانشگاه، قدرت دوم نظام را ولایت و رهبری خواند و افزود: رهبر معظم انقلاب با هدایت پیامبرگونه و حکیمانه که برگرفته از ولایت رسول اکرم(ص) است، تمامی فتنه‌های دشمنان را نقش برآب کردند.

وی با بیان اینکه پیشرفت‌های علمی منبع سوم قدرت انقلاب است، ابراز کرد: فتنه‌ها و توطئه‌های امروزه دشمنان به خاطر ترس از پیشرفت‌های چشمگیر علمی کشور است.

آیت الله میرعمادی به خبر روز گذشته مبنی بر اینکه روسیه قصد استفاده از توربین‌ها ایرانی دارد، اشاره کرد و گفت: روسیه اعلام کرد به دلیل امتناع آلمان از تحویل توربین به این کشور، برای نیروگاه‌های برق-آبی خود از توربین‌های ایران استفاده خواهد کرد.

نماینده پیشین ولی فقیه در استان لرستان ادامه داد: در زمان طاغوت ما از امکانات و تجهیزات نظامی بسیار ضعیفی برخوردار بودیم، اما امروز دشمنان از پیشرفت های نظامی و دفاعی ما هراس دارند و به همین خاطر تحریم‌ها را برنمی‌دارند.

۹۰ کشور دنیا خواهان پهپادهای ایرانی هستند

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون بیش از ۹۰ کشور دنیا درخواست خرید پهپاد از ایران را دارند، افزود: در زمینه هسته‌ای، غنی سازی با درصد بالا محقق شده است که دشمنان نمی‌توانند این پیشرفت‌ها را ببینند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه مقام و منزلت زن در جمهوری اسلامی از جایگاه بالایی برخوردار است، ابراز کرد: در این نظام هم اکنون بیش از ۳۰ هزار پزشک متخصص زن، افزون بر ۶۰ هزار پزشک عمومی و پنج هزار و ۳۰۰ پزشک فوق تخصص فعال هستند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر شاهرود ساعت ۱۰صبح از میدان جمهوری اسلامی آغاز شد و با حرکت شرکت‌کنندگان به سمت خیابان ۲۲ بهمن در میدان آزادی و ایراد سخنرانی آیت الله سید احمد میرعمادی و قرائت قطعنامه سراسری و غریو الله اکبر مردم به پایان رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha