دریادار تنگسیری: انقلاب اسلامی ایران مردمی است

بندرعباس - ایرنا - فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ۴۳ سال از سالروز پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و اکنون درحال ورود به چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی هستیم که جلوه حضور ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه مردمی بودن انقلاب اسلامی ایران است.

دریادار علیرضا تنگسیری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم در طول این تاریخ همه سختی ها را تحمل کردند، چراکه این انقلاب متعلق به مردم است و از اساس مردمی بوده و هست و خودشان آن را نگهداشته‌اند.

وی ادامه داد: مردم در همه سختی ها، مرارت‌ها و مشکل‌هایی که در طول این مسیر چند ده ساله وجود داشته و همه تحریم‌هایی که کشور را درگیر کرده بود از انقلاب خود دفاع کردند، در دفاع مقدس که شهیدان بسیاری تقدیم کرده و مردانه پای انقلاب خود در گرما و سرما ایستادند.

وی اضافه کرد: اکنون با گذشت ۴۳ سال از انقلاب اسلامی و ورود به چهل و چهارمین سال آن، این مردم هستند که همچنان در صحنه حضور دارند و این جلوه حضور را در راهپیمایی ۲۲ بهمن شاهد هستیم.

فرمانده ندسا افزود: این به معنای انقلابی بودن مردم بوده و نشان می‌دهد انقلاب ما مردمی است و افتخار می‌کنیم انقلاب‌مان دینی است.