امام جمعه و استاندار سمنان: راهپیمایی ۲۲ بهمن تصویر ناب همدلی و غیرت ملت بود

سمنان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار سمنان در پیام مشترکِ قدردانی از مردم غیور و انقلابی استان، اعلام کردند: حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ خلق تصویری ناب از همدلی، غیرت و همدلی ملت بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در پیام مشترک حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی و سیدمحمدرضا هاشمی در روز شنبه آمده است: «دهه مبارک فجر» جلوه گاه حضور آگاهانه و مقتدرانه ملتی آزاده و سرافراز است که در راه دفاع از ارزشها و آرمانهای امام راحل(ره) و شهدای والامقام، مشتاقانه به خیابانها آمده و ندای آزادی‌خواهی و حق‌طلبی سر دادند.

در این پیام می خوانیم: در یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ پس از ۴۴ سال عمر پر برکت و افتخارآمیز انقلاب اسلامی ایران، بر خود می‌بالیم و مباهات می‌نماییم که انقلاب اسلامی ما قدرتمندتر از گذشته و درخشنده‌تر از همیشه، چراغ هدایت و عدالت‌خواهی ملت‌های رنج‌کشیده جهان را روشن ساخته است.

امام جمعه و استاندار سمنان افزودند: بی شک حضور بی نظیر و سراسر شعور آحاد مختلف جامعه اسلامی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، بار سنگین مسئولیت را بر دوش مسئولان و دلسوزان نظام سنگین تر نمود و ما را در ارائه خدمت و رفع موانع و مشکلات، مصمم‌تر می‌نماید.

این پیام می افزاید: از شکوه همدلی و حضور تماشایی شما ملت قهرمان و ولایتمدار در استان سمنان در آیین راهپیمایی پر شکوه یوم‌الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ تقدیر و تشکر نموده و برایتان سربلندی و عزت آرزومندیم و از خداوند متعال، عزت شما و سلامت رهبری عظیم الشان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای، رییس جمهور حضرت آیت الله دکتر رئیسی و تمامی دلسوزان نظام و انقلاب را خواستاریم.

به گزارش خبرنگاران ایرنا، راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیش از ۷۰ نقطه از استان به همراه جشن‌های باشکوه برنامه‌ریزی شد و با برپایی ایستگاه‌های فرهنگی برای اجرای گروه سرود، حضور خوانندگان، مداحان و ورزشکاران برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha