وزیر بهداشت: سامانه ۱۹۰ آماده شنیدن گزارشات و مطالبات مردم است

تهران- ایرنا- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: سامانه ۱۹۰ بسیاری از شکایات مردم را برای پیگیری ثبت می‌کند امیدواریم بتوانیم مشکلات آنها را حل کنیم.

بهرام عین‌اللهی روز شنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن درباره برپایی میز خدمت، گفت: براساس گزارش دوستان، مردم در حوزه‌های مختلف چون آموزش دانشجویان، درخواست انتقال، ‌ تامین نیازهای بیماران مانند دارو، بیمارستان و مشکلاتی از این قبیل به میز خدمت مراجعه کرده‌اند و تعداد زیادی هم به خود من مراجعه و درخواست‌های مختلفی را مطرح کردند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: برخی هم درخواست کردند که حتما در مراکز بیمارستانی، دولتی، درمانی و بهداشتی مسائل فرهنگی بیشتر رعایت شود و عنوان کردیم که وزارت بهداشت در این قضیه مصر است.

عین‌اللهی افزود: سامانه ۱۹۰ بسیاری از شکایات مردم را برای پیگیری، ثبت می‌کند امیدواریم بتوانیم مشکلات آنها را حل کنیم.

وی بیان کرد: میز خدمت ما همواره دایر بوده است و در سفرهای استانی رئیس جمهور یکی از کارهایی که انجام می‌دهیم استقرار میز خدمت است.

وزیر بهداشت عنوان کرد: ما تقریباً در همه استانها این کار را انجام داده‌ایم. دانشجویان، کارمندان، پرسنل خودمان مراجعه می‌کنند و مشکلاتشان را مطرح می‌کنند. بسیاری از این مشکلات جنبه ملی دارد تا در ارتباط با تصمیم‌گیری‌های ملی بتوانیم، مشکلات آنها را حل کنیم.

عین‌اللهی، پیشرفت و افزایش نرخ سلامت شهروندان را مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه پزشکی عنوان کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha