شهردار منطقه ۲۰: رهنمودهای رهبر انقلاب اصلی ترین نقش را در پیشرفت کشور داشته است

شهرری - ایرنا - شهردار منطقه ۲۰ تهران/شهرری/ با اشاره به حضور پرشمار مردم ری در راهپیمایی ۲۲ بهمن و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اعلام کرد: رهنمودهای معظم له اصلی ترین نقش را در پیشرفت کشور داشته است.

سیدمحمد ناظم رضوی روز شنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرری به خبرنگار ایرنا گفت: خداوند را شاکریم که با حضور ملت عزتمند ایران روز به روز شاهد پیشرفت قطار قدرت جمهوری اسلامی هستیم.

وی ادامه داد: ملت ایران هر سال با حضور چشمگیر خود تمام نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرده و آنان را مأیوس می کند.

ناظم رضوی خاطرنشان کرد: رهنمود های مقام معظم رهبری همیشه اصلی ترین نقش را در پیشبرد اهداف کشور داشته و مسئولان نیز باید در این راه قدم بردارند.

شهردار منطقه ۲۰ تهران (شهرری) همچنین با اشاره به اجرای آذین بندی ویژه و اکران طرح های فرهنگی در مسیر راهپیمایی، اضافه کرد: به منظور خدمات رسانی به راهپیمایان، پردیس فرهنگی شامل غرفه میز خدمت، کودک و نوجوان، فرهنگی، عفاف و حجاب و سلامت در مقابل بیمارستان فیروزآبادی برپا شد.

این مسئول ادامه داد: به منظور پاسخگویی و رسیدگی به درخواست های شهروندان، با همراهی معاونان و مدیران ارشد این منطقه میز خدمت در مسیر راهپیمایی برپا شد و از سوی دیگر برپایی غرفه های صلواتی و پذیرایی در مسیر راهپیمایی، نصب تمثال های شهدای انقلاب در مسیر راهپیمایی و استقرار استیج در خیابان فدائیان اسلام و در میدان حضرت عبدالعظیم(ع) و پخش سرودهای حماسی و انقلابی را از دیگر خدمات شهرداری به این جشن بزرگ عنوان کرد.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

این منطقه در جنوبی ترین نقطه شهری واقع شده است و از شمال به بزرگراه آزادگان، از شرق به بزرگراه امام علی، از جنوب به بزرگراه آوینی و از غرب به مبارک‌آباد و صالح‌آباد محدود می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha