دختران خراسان رضوی قهرمان فوتسال دانش‌آموزی کشور شدند

بندرعباس - ایرنا - سی و نهمین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال دختران متوسطه دوم کشور یادواره شهدای مدارس زینیه و ثارالله میانه و ۱۷۶ شهید دانش‌آموز استان هرمزگان با قهرمانی تیم خراسان رضوی به پایان رسید.

به گزارش عصر شنبه خبرنگار ایرنا، تیم فوتسال دانش آموزان دختر خراسان رضوی توانست در فینال با شکست تیم ایلام، بر سکوی نخست رقابت‌های قهرمانی مدارس کشور بایستد.

این بازی ها که به میزبانی بندرعباس در جریان بود، در پایان بازی‌ها تیم ایلام دوم شد و تیم های اصفهان و قزوین نیز به طور مشترک به مقام سوم این دوره از مسابقات فوتسال دختران دست یافتند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هرمزگان در مراسم پایانی و تجلیل از تیم های برتر گفت: ۴۲۰ دانش آموز و مربی از سراسر کشور از ۱۸ تا ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۱ در این دوره از مسابقات میهمان شهر بندرعباس بودند و پس از رقابت فشرده، تیم خراسان رضوی توانست گوی سبقت را از دیگر رقبا برباید.

مسابقات فوتسال و دوومیدانی دختران و پسران سراسر کشور از ۹ تا ۲۲ بهمن ماه امسال با رقابت حدود ۲ هزار نفر در بندرعباس برگزار شد.

در رشته فوتسال پسران تیم هرمزگان، در دوو میدانی پسران تیم همدان، در فوتسال دختران خراسان رضوی و در دوومیدانی دختران نیز تیم تهران در جایگاه قهرمانی قرار گرفتند.

اخبار مرتبط