همه‌چیز درباره خرید جدید لالیگایی تراکتور؛ یاشاسین جانشین رونالدو + فیلم

تهران- ایرنا- خایمه رومرو گومز وینگر چپ‌پا ۳۲ ساله اسپانیایی که سابقه بازی در رئال‌مادرید را در کارنامه خود دارد خرید جدید تیم فوتبال تراکتور است.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال تراکتور که با هدایت پاکو خمس توانسته عملکرد درخشانی داشته باشد و با ۳۲ امتیاز در رتبه چهارم لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد توانست یک بازیکن خارجی که سابقه درخشانی در فوتبال اروپا دارد را جذب کند. تراکتور خریدهای خارجی خوبی در این فصل داشته است. یکی از آنها ریکاردو آلوز پرتغالی که فوتبالش را از جوانان پورتو آغاز کرده حالا با ۱۲ پاس گل بهترین پاسور تیمش در لیگ برتر بوده و همین عملکرد هم باعث شد تا در نیم‌فصل تیم‌های مدعی سراغش بروند.

حالا خمس یک خارجی دیگر را هم به سبد خریدش اضافه کرده و این بازیکن کسی نیست جز خایمه رومرو گومز ۳۲ ساله اسپانیایی. این وینگر چپ پا دوران اوج فوتبالش را طی شش فصل به صورت قرضی در اودینزه و باشگاه‌های مقصد چون باری، گرانادا، تیم دوم رئال مادرید و زاراگوزا پشت سر گذاشته، سرانجام در سال ۲۰۱۶ به اوساسونا پیوست و بعد از یک سال بازی برای این تیم راهی کوردوبا شد.

همه‌چیز درباره خرید جدید لالیگایی تراکتور؛ یاشاسین جانشین رونالدو + فیلم

رومرو بعد از پشت سر گذاشتن یک دوران طولانی با بازی در اسپانیا و ایتالیا، سه فصل در قره‌باغ آذربایجان توپ زد و در آنجا از نظر آماری، عملکرد قابل توجهی به جا گذاشت و در ۶۹ بازی، چهارده گل و شانزده پاس گل به ثبت رساند و دو قهرمانی نیز با این باشگاه بدست آورد و در ادامه راهی کارتاخنا شد. او شاگرد سابق مربیان بزرگی همچون جان پیرو ونتورا، انریکه مارتین و هکتور کوپر نیز شده است.

همه‌چیز درباره خرید جدید لالیگایی تراکتور؛ یاشاسین جانشین رونالدو + فیلم

رومرو بازیکنی است که هم قدرت گلزنی دارد و عملکرد او نشان داده است که گل‌ساز خوبی همانند ریکاردو آلوز خواهد بود. رومرو در لیگ برتر آذربایجان برای قره‌باغ توانست در ۲۰ بازی ۴ گل و ۴ پاس گل را در کارنامه خود ثبت کند. این بازیکن در انتخابی لیگ قهرمانان هم با یک گل و یک پاس گل درخشش خوبی داشت. عملکرد او در قره‌باغ در مجوع، رقابت‌های لیگ، جام حذفی، لیگ اروپا و انتخابی لیگ قهرمانان، برای او با ۷ گل و ۸ پاس گل به پایان رسید. این بازیکن سابقه بازی و گلزنی در لیگ اروپا و انتخابی لیگ قهرمانان اروپا را دارد.

نکته جالب رمرو حضور در رئال مادرید خواهد بود. البته این بازیکن بیشتر در تیم دوم رئال‌مادرید حضور داشت و با بازیکنانی مطرحی همچون لوکاس واسکز، ماریانو دیاز و دیگو یورنته همبازی بوده و با خسوس وایخو، دیگر مدافع فعلی رئال مادرید نیز در زاراگوزا هم‌دوره بوده است. او در اوساسونا با روبرتو تورس، دیگر ستاره سابق اوساسونا که به فوتبال ایران آمده و به تیم فولادخوزستان پیوسته را در کارنامه دارد.

همه‌چیز درباره خرید جدید لالیگایی تراکتور؛ یاشاسین جانشین رونالدو + فیلم

رومرو در سال ۲۰۱۴ در دیدار دوستانه تیم‌های رئال‌مادرید و پاری‌سن‌ژرمن که در دوحه و در ورزشگاه خلیفه برگزار شد برای رئال‌مادرید در نیمه دوم به جای کریستیانو رونالدو به میدان آمد و در جناج چپ کهکشانی‌ها یک نیمه مقابل پاریس بازی کرد و در کنار مارسلو کارهای تکنیکی و ترکیبی خوبی انجام داد. این دیدار با تک گل دقیقه ۱۹ خسه رودریگز به پایان رسید.

حالا باید منتظر ماند تا این بازیکن اولین بازی خود را برای تراکتور انجام دهد و هواداران این تیم برای دیدن این بازیکن در کنار آلوز و واگنین لحظه‌شماری می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha