۲۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۳۹
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85027872
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 دانشجو معلمان جهادگر به کمک آموزش و پرورش  البرز آمدند

کرج - ایرنا - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: ۲۷۳ دانشجو معلم جهادگر دانشگاه فرهنگیان این استان در قالب قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی به به کمک آموزش و پرورش آمدند.

سید محمود حسینی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دانشجو معلمان در این اقدام جهادی برای تثبیت یادگیری و جبران ضعف و عقب ماندگی دانش آموزان مدارس ابتدایی در مناطق کم برخوردار استان البرز همکاری می کنند.
وی بیان کرد: این دانشجو معلمان جهاد گر تا پایان سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ به دانش آموزان دوره ابتدایی در مناطق کم برخوردار استان البرز خدمات آموزشی ارائه می دهند.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان با رسالت تربیت معلم، نقش بی بدیلی در نظام تربیتی کشور برعهده دارد، خاطرنشان کرد: بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، معلم رکن اصلی نظام تعلیم و تربیت است.
حسینی ادامه داد: مسیر توسعه هر کشور از آموزش و پرورش می‌گذرد و اگر قرار باشد به رشد و توسعه اقتصادی و همه‌جانبه‌ای برسیم به طور حتم باید به این نهاد، توجه ویژه‌ای داشته باشیم.
وی یادآورشد: اکنون دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان البرزبرای کمک به کیفیت آموزشی در مناطق کم برخوردار و بازماندگان از تحصیل استان به جمع قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی استان پیوستند.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز افزود: راهبرد جدید در قرارگاه عملیاتی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی بازکردن در مدرسه به روی همه است تا بتوان از کمک نیروهای جهادی در عرصه تعلیم و تربیت استفاده کرد.
حسینی تاکید کرد: برای رسیدن به اهداف این قرارگاه باید دغدغه فرهنگی و تربیتی داشت تا با روحیه جهادی به اهداف پیش بینی شده قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی آموزش و پرورش دست یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha