کرمانشاه برای دومین سال پیاپی به مقام سوم مسابقات پرورش اندام کشور رسید

کرمانشاه - ایرنا - رییس هیات پرورش اندام استان کرمانشاه گفت: ورزشکاران این استان در مسابقات قهرمانی کشور با کسب سه مدال طلا و یک عنوان ششمی برای دومین سال پیاپی موفق به کسب عنوان سوم این رقابت‌ها شد.

«مهدی حاتمی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: نوزدهمین دوره مسابقات پرورش اندام باشگاه های کشور و انتخابی تیم ملی جهت شرکت در مسابقات مستریونیورس از بیستم بهمن ماه به مدت ۲ روز به میزبانی شهر قم برگزار شد که ورزشکاران در رشته های فیزیک، ماسکولار، فیزیک کلاسیک و گیمز کلاسیک به رقابت با یکدیگر پرداختند.

وی افزود: در این دوره از مسابقات یک تیم کامل از استان کرمانشاه به این رقابت ها اعزام شده بود که امیررضا نوروزی در دسته اول ، محمد خسروی در دسته دوم و سامان الفتی نیز در دسته سوم رشته فیزیک کلاسیک موفق به کسب مدال طلا شده و سالار یارمحمدی نیز در همین رشته در دسته سوم عنوان ششم را به خود اختصاص داد.

رییس هیات پرورش اندام استان کرمانشاه یادآور شد: در این دوره از مسابقات سامان الفتی همچنین عنوان قهرمان قهرمانان را برای دومین سال متوالی به خود اختصاص داد.

حاتمی اضافه کرد: در مجموع تیم کرمانشاه در این رقابت ها توانست پس از تیم های تهران و اصفهان عنوان سوم این دوره از مسابقات را برای دومین سال پیاپی کسب کند.

به گزارش ایرنا، استان کرمانشاه یکی از استان های مستعد و مطرح در رشته پرورش اندام در کشور است که تاکنون قهرمانان زیادی را در رده ملی و بین المللی به ورزش کشور معرفی کرده است.

ورزشکاران این رشته در استان در سه رویداد بین المللی مسابقات پرورش اندام قهرمانی جوانان جهان، جام جهانی پیشکسوتان و مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی جهان که آذرماه امسال به میزبانی تهران برگزار شد در قالب تیم ملی موفق به کسب ۲ مدال طلا، ۲ مدال نقره و یک برنز شدند.

هم اینک بیش از هزار و ۵۰۰ ورزشکار در رده های مختلف سنی در این استان در رشته پرورش اندام فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha