۵۸۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد گناباد پرداخت شد

گناباد-ایرنا- رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گناباد گفت: ۵۸۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی از ابتدای امسال تاکنون به ۵۴۷ نفر از مددجویان دارای شرایط تحت پوشش این نهاد در شهرستان گناباد پرداخت شد.

محسن فولادی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این راستا ۲۲ میلیارد ریال تسهیلات بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی و چهار میلیارد و ۳۴۵ میلیون ریال تسهیلات تعمیر و تکمیل و بازسازی مسکن مددجویان در مجموع به ۱۵۰ نفر از مددجویان دارای شرایط کمیته امداد امام خمینی (ره) گناباد طی این مدت پرداخت شده است.

وی همچنین از پرداخت ۴۸۰ میلیارد و ۲۳۳ میلیون و ۱۲۸ هزار ریال کمکهای نقدی و معیشتی در قالب خدمات حمایتی، آموزشی و فرهنگی و خودکفایی از ابتدای امسال تاکنون به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد گناباد خبر داد و گفت: ارائه کمکهای معیشتی و مستمری ماهیانه به سه هزار و ۴۶۳ خانوار تحت پوشش، ۳۳۷ کمک هزینه خدمات موردی، تهیه ۱۱۷ سری جهیزیه و ۵۴۲ مورد کمک هزینه خدمات درمانی از این جمله به شمار می رود.

فولادی پور اظهار داشت: ۴۰ نفر از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) گناباد هم در مجموع از ۶۹۹ میلیون ۶۹۰ هزار ریال حق بیمه اجتماعی و ۱۷۲ بیمار صعب العلاج و لاعلاج هم از از یک میلیارد و ۲۸۷ میلیون ریال تجهیزات پزشکی برخوردار شدند.
رییس کمیته امداد امام خمینی گناباد افزود: ۷۵۳ نفر از مددجویان تحت پوشش این نهاد از ابتدای امسال تاکنون از ۷۸ میلیارد و ۱۲۵ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی شامل درمان، تامین جهیزیه، مسکن، تحصیلی و غیره برخوردار شدند.

وی خاطر نشان کرد: ۹ میلیارد و ۶۲۸ میلیون و ۷۴۳ هزار ریال کمک هزینه تحصیلی و شهریه در مجموع به یک هزار و ۱۳۳ نفر از دانشجویان و دانش آموزان تحت پوشش این نهاد طی همین مدت پرداخت و ۴۵۴ نفر از فرزندان ایتام و محسنین تحت پوشش این نهاد هم از ۳۰ میلیارد و ۳۹۶ میلیون ریال کمک هزینه های معیشتی و نقدی بهره مند شدند.

از مجموع چهارهزار و ۳۸۰ خانوار زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) گناباد چهار هزار و ۳۰۰ خانوار زیر پوشش دائم و بقیه به طور موقت زیرپوشش موقتی این مجموعه قرار گرفتند.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha