آمار مسافران مترو تهران در روز برفی افزایش یافت

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: امروز یکشنبه ۲۳ بهمن، با توجه به بارش برف و ترافیک سنگین در خیابان‌های پایتخت، شهر زیرزمینی شاهد استقبال بالای مسافران به‌ویژه در خط یک و ایستگاه‌های تقاطعی است.  

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا از شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، مسعود درستی با اشاره به اینکه صبح امروز یکشنبه ۲۳ بهمن، همه شبکه مترو تهران به‌ویژه ایستگاه‌های تئاتر شهر و دروازه‌ دولت با افزایش مسافر روبرو بود، افزود: با توجه به اعلام هواشناسی، پیش‌بینی این افزایش آمار مسافری را داشتیم و همه تمهیدات لازم برای اعزام به‌موقع قطارها انجام شده است.

وی ادامه داد: طبق بررسی‌های انجام شده از ابتدای صبح امروز، قطارها سروقت خود به ایستگاه‌ها اعزام شدند اما به دلیل افزایش مسافران، شاهد شلوغی در ایستگاه‌ها بودیم. ازدحام جمعیت باعث می‌شود تا مسافران برای سوار و پیاده‌شدن به‌ قطار به زمان بیشتری احتیاج داشته باشند و به همین منظور قطارها نیز با تأخیر از ایستگاه‌ها خارج می‌شوند اما سر فاصله اعزام قطارها در خطوط به طور منظم و طبق برنامه انجام شده است.

درستی با بیان اینکه مترو تهران امروز همه توان خود را برای ارائه خدمات به کار خواهد گرفت، گفت: از ابتدای صبح با اعزام فوق‌العاده قطارها سعی کردیم از ازدحام جمعیت جلوگیری شود اما به دلیل افزایش زیاد آمار مسافری شاهد شلوغی در ایستگاه‌ها بودیم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه ضمن قدردانی از صبر و شکیبایی مسافران، تصریح کرد: مترو تهران حداکثر توان ناوگان خود را در خطوط به کار گرفت تا بتواند این حجم بالای مسافر را پاسخگو باشد.

به گزارش ایرنا، ناوگان مترو تهران و حومه در هفت خط و بیش از ۱۴۰ ایستگاه فعال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha