۲۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۴۴
کد خبر: 85027983
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یکهزارو ۶۰۰ قلم کالای مورد نیاز شرکت نفت گچساران در کشور تولید شد

گچساران- ایرنا- مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: یکهزار و ۶۰۰ قلم انواع کالای مورد نیاز این شرکت امسال با هدف حمایت از تولید داخلی ، توسط تولیدکنندگان و سازندگان داخلی ساخته شده است.

مهرداد کاهکش روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا، ارزش ریالی قطعه های ساخته شده توسط تولیدگنندگان داخلی را یکهزارو ۷۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

وی بیان کرد: این اقلام در قالب ۶۴۸درخواست از سوی بخش های مختلف شرکت نفت توسط شرکت های داخلی ساخته شده است.

کاهکش افزود: ساخت این میزان قطعات نسبت به مدت مشابه گذشته ۴۰ درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با بیان اینکه با اعتماد به شرکت های دانش بنیان و سازندگان داخلی از تحریم ها عبور کردیم گفت: تحریم دشمنان موجب اعتماد شرکت ها

به سازندگان داخلی شد و ایران اسلامی تحریم های دشمنان را به فرصت تبدیل کرد.

وی ابراز کرد: ۲ هزارو ۸۶۰ قلم کالا برای این شرکت به ارزش ۲ هزارو ۲۰۰ میلیارد ریال امسال تهیه و تامین شد که از این میزان یکهزارو ۶۰۰ قلم تولیدات داخلی بوده است.

کاهکش گفت: این شرکت همچنین بیش از یکهزارو ۱۰۰ قلم کالا به ارزش بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال از فروشندگان و تامین کنندگان در شهر گچساران خریداری نموده است.

وی ادامه داد: این میزان خرید کالا تاثیر به سزایی در ایجاد اشتغال و گردش مالی و رونق اقتصادی در شهر گچساران داشته است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: حمایت از سازندگان و تولید کنندگان داخلی و توانمند سازی آنها را ضروری دانست .

کاهکش افزود: این شرکت با هدف استفاده مطلوب از منابع مالی، کاهش هزینه‌ها، ارتقاء توان و سرعت تأمین کالا و اتخاذ رویکرد حمایت از تولیدات داخلی، بهبود سطح سرویس دهی و جلب رضایت مشتریان، متقاضیان کالا، جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی و افزایش ضریب ایمنی کارکنان، بهره‌گیری از فناوری های روز اطلاعات و ارتباطات را در جهت تحقق اهداف کلان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب سر لوحه فعالیت خود قرار داده است.

شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در چهار استان فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان فعالیت دارد.

این شرکت دارای ۱۰ واحد بهره برداری، ۱۰ واحد تقویت و تزریق فشار گاز، سه پالایشگاه گاز و گاز مایع، پنج واحد نمک زدایی و بیش از ۶ هزار و ۷۰۰ کیلومتر خط لوله انتقال نفت است.

شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران یکی از شرکت‌های تابعه مناطق نفت خیز جنوب است.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران زیرمجموعه‌ شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، در زمینه استخراج، پالایش و انتقال نفت خام، گاز طبیعی و تولید میعانات گازی فعالیت می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha