۲۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۳۹
کد خبرنگار: 5360
کد خبر: 85028132
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گواردیولا: افتخارات سیتی حذف شدنی نیست/ به ما حسادت می‌کنند

تهران- ایرنا- سرمربی منچسترسیتی نسبت به اتهامات مالی به این باشگاه و احتمال پس گرفتن جام‌های قهرمانی و سقوط به دسته‌های پایین‌تر واکنش نشان داد و گفت: افتخارات سیتی حذف شدنی نیست.

به گزارش ایرنا، هفته گذشته بود که منچسترسیتی به بیش از ۱۰۰ مورد نقض مقررات مالی لیگ برتر از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۸ متهم شد. اتهامی که ممکن است با احتمال از دست دادن سه عنوان قهرمانی لیگ برتر در این دوره و اخراج از لیگ روبه‌رو شود.

سیتی در بیانیه‌ای در این باره نوشت: باشگاه از بررسی این موضوع توسط یک کمیسیون مستقل استقبال می‌کند تا این کمیسیون هم بی‌طرفانه مجموعه جامعی از شواهد غیرقابل انکار را که در حمایت از موضع این باشگاه وجود دارد، بررسی کند.

گواردیولا: افتخارات سیتی حذف شدنی نیست/ به ما حسادت می‌کنند

پپ گواردیولا هم امروز در واکنش به احتمال محرومیت سیتی، گفت: هیچ فردی نمی‌تواند دستاوردهای باشگاه را از بین ببرد، حتی اگر تحقیقات در حال انجام لیگ برتر در مورد امور مالی آنها برای محروم شدن قهرمان انگلیس از عناوین خود باشد. مهم نیست نتیجه تحقیقات لیگ برتر چیست، قهرمانی سیتی همیشه شایسته تقدیر خواهد بود.

سرمربی منچسترسیتی اظهار داشت: همیشه فکر می‌کنیم که دیگران در مورد ما چه فکر می‌کنند. آن را فراموش کنید، فکر کنید که ما چه کرده‌ایم و هیچ کس نمی‌تواند آنرا حذف کند. سازمان لیگ برتر در این باره تصمیم خواهد گرفت اما من می‌دانم که ما چه چیزهایی را بردیم و با تلاشی که انجام دادیم، چگونه آن را پیروزی‌ها را به دست آوردیم.

گواردیولا قبلا گفته بود اگر در جریان تحقیقات یوفا در مورد امور مالی، باشگاه به او دروغ گفته شود، سیتی را ترک خواهد کرد اما او امروز تاکید کرد که به دلیل شرایط فعلی قصد کناره‌گیری ندارد.

پپ خاطرنشان کرد: اگر آنها من را بخواهند، اینجا خواهم بود. من بازیکنانم را نیز می‌خواهم، می‌خواهم آنها را متقاعد کنم که کاری که ما انجام داده‌ایم قابل حذف شدن نیست.

گواردیولا: افتخارات سیتی حذف شدنی نیست/ به ما حسادت می‌کنند

گواردیولا معتقد است اتهامات وارده از سوی سازمان لیگ برتر انگلیس ناشی از حسادت سایر باشگاه‌ها است، به‌ویژه باشگاه‌هایی که در سال ۲۰۲۰ به دادگاه حکمیت ورزشی (CAS) نامه نوشتند تا از سیتی محرومیت دو ساله از رقابت‌های اروپایی تایید شود.

سیتی آن سال درخواست تجدید نظر خود را به دادگاه عالی ورزش CAS برد و با شکستن این رای توانست در لیگ قهرمانان بازی کند.

گواردیولا گفت: وقتی یک تیم برنده می‌شود، شما می‌خواهید آنها را شکست دهید، این خوب است اما کاری که این ۹ تیم انجام داده‌اند، فراموش نمی‌کنم. آنها به خاطر پول هنگفتی برای ساخت ورزشگاه‌های جدید هزینه کرده‌اند، می‌خواهند در لیگ قهرمانان حضور داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha