صعود سه پله‌ای تیم فوتبال چادرملو اردکان در گرو غلبه بر استقلال ملاثانی

یزد- ایرنا- تیم فوتبال چادرملو اردکان امروز دوشنبه ۲۴ بهمن‌ماه از ساعت ۱۴ در خوزستان میهمان تیم مدعی استقلال ملاثانی است که در صورت غلبه بر حریف از جایگاه ششمی به رده سوم جدول رده‌بندی صعود کرده و هفتمین برد پیاپی خود را جشن می‌گیرد.

به گزارش ایرنا، هم‌اکنون در جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال قهرمانی باشگاه‌های کشور ( جام آزادگان ) تیم‌های شمس آذر قزوین با ۴۲، سایپا تهران با ۳۴ و خیبر خرم آباد با ۳۳ امتیاز به ترتیب در مکان‌های اول تا سوم قرار دارند و تیم چادرملو اردکان با ۳۰ امتیاز در رده ششم است.

تیم فوتبال چادرملو اردکان که در ۶ هفته گذشته در خانه و بیرون از آن با اقتدار تمامی مسابقات خود را با برد و کسب امتیاز و پیروزی پشت سر گذاشته امروز در شهر اهواز میهمان تیم استقلال ملاثانی است که با ۲۵ امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی لیگ قرار دارد.

چادرملو به دنبال انتقام شکست بازی رفت

همیشه مسابقه دو تیم چادرملو اردکان و استقلال ملاثانی حساس و برای هر دو دارای اهمیت بوده به نحوی که دیدار رفت دو تیم در ۲۹ شهریورماه امسال در ورزشگاه بدون تماشاگر شهید نصیری یزد با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال ملاثانی پایان یافته است.

فوتبالیست‌های اردکانی به عنوان تنها نماینده استان یزد در لیگ دسته اول فوتبال کشور ۶ هفته است که همه دیدارهای خود را با پیروزی به پایان رسانده و در فاصله چهار امتیازی نسبت به تیم دوم جدول هستند و برای رسیدن به لیگ برتر باید روند بردهای خود را ادامه دهد .

انتظار جامعه ورزش به خصوص فوتبال استان یزد است که تنها نماینده این استان در لیگ دسته یک با عزم جدی با همکاری همه مسئولان و با غیرت و تعصب بازیکنان و برنامه محوری و هدفمند کادرفنی خود برای رسیدن به لیگ‌ برتر تلاش کند.

صعود سه پله‌ای تیم فوتبال چادرملو اردکان در گرو غلبه بر استقلال ملاثانی

تیم فوتبال چادرملو اردکان روز دوشنبه هفته گذشته در دیداری خانگی در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال قهرمانی باشگاه‌های کشور (جام آزادگان) در ورزشگاه شهید نصیری یزد با نتیجه ۲ بر یک بر تیم فجر سپاسی شیراز غلبه کرد.

در این رقابت‌ها تیم‌های خیبر خرم‌آباد، پارس جنوبی‌جم، چوکا تالش، شهرخودرو مشهد، قشقایی شیراز (چادرملو اردکان)، آرمان‌گهر سیرجان، شمس‌آذر قزوین، خوشه طلایی ساوه، شاهین بندرعامری، استقلال ملاثانی (پرسپولیس خوزستان)، سایپا، دریا بابل، استقلال خوزستان، شهرداری همدان، ون‌پارس اصفهان، فجرسپاسی شیراز، مس شهر بابک و شهرداری آستارا حضور دارد.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با خرید امتیاز باشگاه قشقایی شیراز در فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور پیدا کرد و همچنین سعید اخباری به عنوان سرمربی تیم فوتبال چادرملو برگزیده شد.

سه تیم یزد در لیگ فوتبال کشور

هم‌اکنون تیم‌ فوتبال چادرملو اردکان در لیگ دسته اول، تیم شهید قندی در لیگ دسته دوم و تیم‌های یزدلوله و میرک‌ کیش مهریز در لیگ دسته سه کشور به نمایندگی از این استان حضور دارد که قطعا سهم یزدی‌ها در سطح بالای این رشته قابل قبول نیست.

ظرفیت‌های بسیار خوبی در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد وجود دارد که اگر زمینه مشارکت صنایع و معادن در ورزش و این رشته‌ها حتی در چارچوب قوانین وضع شده فراهم شود شاهد یک تحول بزرگ و نقش‌آفرین در توسعه و تعالی فعالیت‌های مرتبط همراه با امور فرهنگی خواهیم بود.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی و ۲ هزار فضای ورزشی باز و مسقف در ۱۱ شهرستان در اختیار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha