۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۳۲
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85028689
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

راه فرعی ۱۵۰ روستای ملایر بازگشایی شد

۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۳۲
کد خبر: 85028689
راه فرعی ۱۵۰ روستای ملایر بازگشایی شد

همدان- ایرنا- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر گفت: در پی بارش‌ سنگین برف روز گذشته، راه فرعی ۱۵۰ روستای این شهرستان برفروبی و بازگشایی شد.

"هاشم اسکندریان" روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: روند برفروبی و بازگشایی مابقی راه‌های روستایی این شهرستان نیز در دست اقدام است.

وی افزود: در حال حاضر با تلاش جهادی نیروهای راهداری، محورهای ارتباطی این شهرستان باز است و تردد به صورت روان در جریان است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته به ۲۳ دستگاه خودروهای عبوری در راه مانده امدادرسانی شد.

اسکندریان بیان کرد: چهار هزار و ۵۰۰ کیلومتر باند از راه‌های حوزه استحفاظی این شهرستان طی ۲۴ ساعت گذشته برفروبی و نمک‌پاشی شد.

وی افزود: عملیات برف‌روبی و بازگشایی راه‌ها توسط ۵۵ نیروی راهدار با ۳۳ دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری انجام شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ هزار و ۲۰۰ تُن ماسه و نمک در سطح راه‌ها و جاده‌های این شهرستان استفاده شد.

اسکندریان با اشاره به ذخیره پنج هزار تُن ماسه و نمک برای اجرای طرح زمستانی در راهدارخانه‌های این شهرستان، گفت: پنج راهدارخانه‌ ملایر شامل راهدارخانه زاغه، یونس، مرکزی، آورزمان و زنگنه در محورهای ارتباطی این شهرستان در آماده‌باش کامل هستند.

وی از شهروندان خواست از سفرهای غیرضرور پرهیز کنند و قبل از شروع سفر از وضعیت جوی راه‌ها و ترافیکی محورهای ارتباطی با شماره‌گیری سامانه ۱۴۱ مطلع شوند و خودروی خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

به گزارش ایرنا؛ شهرستان ملایر دارای یک‌هزار کیلومتر راه است و در ۷۵ کیلومتری همدان واقع شده است.

بارش برف از روز یکشنبه در استان همدان آغاز شد و در برخی از نقاط استان ارتفاع برف به حدود ۵۰ سانتی متر است.

به گفته کارشناس هواشناسی همدان این سامانه بارشی به تدریج از استان خارج می شود اما سامانه دیگری با بارش ها کمتر از سه شنبه وارد همدان می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha