باشگاه مس رفسنجان: ۲۰۰ میلیارد تومان بدهی از گذشته داریم
عکس صحنه بیرون کردن بازیکنان از هتلی در رفسنجان را نشان می دهد

کرمان - ایرنا - معاون باشگاه مس رفسنجان با اشاره به مشکلات مالی این باشگاه و تاثیر آن بر وضعیت تیم گفت: این باشگاه ۲۰۰ میلیارد تومان بدهی از قبل دارد که مربوط به هزینه ها در بخش های مختلف باشگاه است.

رضا امینی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اظهار امیدواری نسبت به حمایت مالی شرکت مس برای پرداخت بدهی های این باشگاه اظهار داشت: باشگاه مس رفسنجان زیرمجموعه شرکت ملی مس است و نگاه این شرکت نیز حمایتی است پس حتما این کار انجام می شود.

جذب جدید منتفی است

معاون باشگاه مس رفسنجان در پاسخ به این پرسش که شما باوجود مشکلات مالی فرصت نقل و انتقالات را از دست دادید آیا قصد جذب بازیکن آزاد دیگری ندارید؟ گفت: باتوجه به وضعیت بودجه باشگاه جذب بازیکن برای این تیم در حال حاضر منتفی است.

امینی در مورد وضعیت پرداختی های بازیکنان نیز توضیح داد: به صورت تقریبی از ۴۷ تا ۵۰ درصد از قرارداد بازیکنان به صورت میانگین تا این لحظه پرداخت شده است.

وی همچنین خواستار نگاه حمایتی مسئولان شرکت مس به ورزش استان بویژه باشگاه های فوتبال مس کرمان و رفسنجان شد و در پاسخ به موضوع بیرون کردن بازیکنان از هتلی در شهر رفسنجان توضیح داد: بدهی باشگاه مس رفسنجان روز گذشته باعث شد که هتل هیلان بازیکنان این تیم را برای ساعتی از اتاق هایشان بیرون کنند.

به گفته امینی باوجود رایزنی های باشگاه، مشکل ورود بازیکنان به هتل هیلان به صورت موقت حل و مقرر شد که بدهی به این هتل تا هفته آینده پرداخت شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha