۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۱۲
کد خبرنگار: 5282
کد خبر: 85029154
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عطایی: امیدوارم در پلی‌آف لیگ برتر والیبال هیچ بازیکنی مصدوم نشود

تهران- ایرنا- سرمربی تیم هراز آمل گفت: امیدوارم در مرحله پلی آف شاهد بازی‌های خوبی از سوی تمامی تیم‌ها باشیم و هیچ بازیکنی دچار مصدومیت نشود.

به گزارش ایرنا، هفته بیست‌وششم و پایانی مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز یکشنبه ٢٣ بهمن ماه با برگزاری هفت دیدار، پیگیری شد و در یکی از این دیدارها هورسان رامسر میزبان لبنیات هراز آمل بود و سه بر یک حریف را شکست داد.

بهروز عطایی پس از بازی هراز و هورسان رامسر اظهار داشت: مسابقه بسیار خوبی بود و هر دو تیم تمام تلاش خود را به کار گرفتند. بازی آخر مرحله مقدماتی لیگ بود و به همین دلیل هورسان و لبنیات سعی کردند بازی باکیفیتی را به نمایش بگذارند.

وی با اشاره به عدم استفاده از بازیکنان اصلی تیم در دیدار با هورسان توضیح داد: در این دیدار از بازیکنانی که در طول فصل بیشتر بازی کرده بودند، استفاده نکردیم تا مانع از آسیب‌های احتمالی آن‌ها شویم. در مجموع مسابقه خوبی بود و به مجموعه بزرگ و با کیفیت هورسان تبریک گفته و به بازیکنان خودم خسته نباشید می‌گویم.

عطایی درباره مرحله بعد لیگ برتر گفت: دیدارهای پلی‌آف برای هر هشت تیم برتر این مرحله بسیار سخت و نفس گیر خواهد بود و هیچ تیمی در حاشیه امن نیست. امیدوارم شاهد بازی‌های خوبی از سوی تمامی تیم‌ها باشیم و هیچ بازیکنی دچار مصدومیت نشود.

تیم لبنیات هراز آمل در مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر مردان به مصاف فولاد سیرجان ایرانیان می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha