۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۵۱
کد خبرنگار: 1206
کد خبر: 85029264
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساپینتو: به قهرمانی استقلال همیشه امیدوار هستم/ به ما احترام نمی‌گذارند

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: همیشه به قهرمانی تیم امیدوار هستم و تلاش می‌کنیم تا با اتحاد به این مهم برسیم.

به گزاش ایرنا، ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال، امروز دوشنبه در نشست خبری پس از بازی مقابل پیکان که با پیروزی دو بر صفر تیمش به پایان رسید، اظهار داشت: برخی از مربیان دنبال تحریک کردن تیم حریف هستند و دستیاران این مربیان به رقیب احترام نمی‌گذارند، آنها هیچ چیز از فوتبال نمی‌دانند.

وی افزود:متاسفانه برخی از تصاویر که از من به کشورم پرتغال مخابره می‌شود مناسب نیست. هر بازی کارت زرد و قرمز به من می‌دهند و این خیلی بد است.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: این فوتبال به مقررات زیادی نیاز دارد تا شاهد اینگونه برخوردها نباشیم. ما حرفه‌ای هستیم و می‌توانیم با داوران حرف بزنیم، اما نمی‌توانیم به سمت دیگری برویم. اینکار قابل باور نیست، امیدوارم فدراسیون فوتبال ایران برای همیشه قوانین سخت‌گیرانه‌ای در نظر بگیرد و خاطیان را هم جریمه کند.

ساپینتو تصریح کرد: به حرف‌ها و افرادی که به استقلال احترام نمی‌گذارم کاری ندارم، برای من فرقی نمی‌کند که مقابل پرسپولیس بازی کنم یا مقابل هوادار، چون سعی می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم. تاکنون احترام زیادی به ما نگذاشته‌اند و در جبهه‌های مختلفی جنگیده‌ایم، ما متحد هستیم و روحیه خوبی داریم.

وی درباره تعوض سیلوا اعلام کرد: این بازیکن کمی درد داشت و برای اینکه او را برای بازی بعد از دست ندهم تعویض کردم. به روزبه چشمی اعتماد کامل داشتم و می‌دانستم به خوبی می‌تواند در جای او بازی کند.

سرمربی استقلال در خصوص درگیری با کادر فنی پیکان، تاکید کرد: متاسفانه در پایان بازی اتفاقاتی افتاد. به تنهایی نمی‌توانم جلوی این اتفاقات را بگیرم و باید فدراسیون تمهیداتی را اتخاذ کند.

ساپینتو در پایان گفت: همیشه به قهرمانی امیدوار هستم و تلاش می‌کنم تا به این مهم برسیم. مهدی قایدی در شرایط خوبی است، او وقتی آمده بود شرایط چندان خوبی نداشت اما الان به وضعیت ایده‌آل رسده است. او خوب تصمیم می‌گیرد و تیم هم به این تصمیمات نیاز دارد. نه تنها قایدی بلکه سایر بازیکنان هم خوب کار می‌کنند و در مسیر خوبی هستیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha