۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۱۴
کد خبرنگار: 1206
کد خبر: 85029281
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حسینی: در هر بازی به زبان پرتغالی فحش می‌دهند!

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پیکان با ادعای فحاشی نیمکت استقلال گفت: اینقدر در هر بازی به زبان پرتغالی فحش داده‌اند که همه یاد گرفته‌اند، در هر بازی کنار نیمکت می‌روند و فحش می‌دهند!

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پس از بازی مقابل استقلال که با شکست ۲ بر صفر خودروسازان به پایان رسید، اظهار داشت: پیکان غافلگیر شد. در شرایطی که توپ در اختیار پیکان بود هافبک وسط ما توپ را لو داد و بازیکنان استقلال توپ را به مهدی قایدی سپردند و بازیکنی که مامور مهار این بازیکن بود غفلت کرد تا او یک گل استثنایی بزند.

وی افزود: همه بازیکنان استقلال باید مدیون مهدی قایدی باشند زیرا او می‌تواند از یک موقعیت صفر گل بسازد؛ کل بازی در اختیار پیکان بود و شایسته باخت نبودیم.

سرمربی پیکان اضافه کرد: داوری صحنه خاصی نداشت اما بیژن حیدری دوست دارد به تیم‌های که ضعیف‌تر هستند کارت بدهد. شیوه داوری او این‌طور است. وقتی ما با استقلال و پرسپولیس بازی کنیم، راحت‌تر به ما کار می‌دهد. به او خسته نباشید می‌گویم.

حسینی درباره اینکه ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال در پایان بازی گفت «مربی پیکان به ما احترام نمی‌گذاشت»، لبخندی زد و به طعنه گفت: ساپینتو از احترام حرف می‌زند، جالب است! من از گل‌هایی که خوردیم عصبانی بودم اما بنده خدایی که روی نیمکت استقلال بود را نمی‌دانم از کجا آورده بودند؛ روی هر توپ اعتراض می‌کرد و به پرتغالی چیزهایی می‌گفت. می‌دانستیم فحاشی می‌کند و فقط گفتیم بنشیند.

سرمربی پیکان افزود: اینقدر در هر بازی به زبان پرتغالی فحش داده‌اند که همه یاد گرفته‌اند، در هر بازی کنار نیمکت می‌روند و فحش می‌دهند، این را من فقط نمی‌گویم اکثر تیم‌های لیگ برتری می‌توانند شهادت دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha