۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۱۸
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 85029289
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهاجم پیکان: از داور انتظار نداشتم/ استقلالی‌ها روی هر صحنه اعتراض می‌کردند

تهران- ایرنا- مهاجم تیم فوتبال پیکان گفت: استقلالی‌ها از اول بازی روی هر صحنه‌ای اعتراض می‌کردند و ما حرفی نمی‌زدیم. در نیمه‌ دوم هَند شد و اعتراض کردم اما انتظار نداشتم که دکتر بیژن حیدری(داور بازی) بیاید و با لحنی بد بگوید «بیخود کردی اعتراض کردی!»

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، ساسان حسینی پس از شکست تیمش برابر استقلال اظهار داشت: بازی خوب و درگیرانه‌ای بود. بر سر یک اتفاق و اشتباه گل خوردیم. قبل و بعد از گل اول نمایش خوبی داشتیم و اوضاع خوب پیش می‌رفت اما روی یک اتفاق دیگر گل دوم را هم خوردیم. ما تلاش خود را کردیم. می‌شد روی ضدحملات به گل برسیم اما این اتفاق نیفتاد.

وی درباره‌ وضعیت چمن ورزشگاه دستگردی اضافه کرد: چمن شرایطش طوری بود که نمی‌شد روی آن بازی زمینی و خوبی انجام داد. شوت و ارسال‌های بلند هم در دستور کار ما بود. شرایط چمن آنقدرها هم بد نبود اما زمین اصلی ما کرج است و دوست داشتیم آنجا بازی کنیم.

مهاجم تیم پیکان درباره‌ اعتراضات استقلالی‌ها به داور بازی و صحنه‌ درگیری‌اش با بیژن حیدری گفت: از اول بازی روی هر صحنه‌ای اعتراض می‌کردند و ما حرفی نمی‌زدیم. در نیمه‌ دوم هند شد و اعتراض کردم اما انتظار نداشتم که دکتر بیژن حیدری(داور بازی) بیاید و به من با لحنی بد بگوید «بیخود کردی اعتراض کردی!» به او گفتم اگر بازیکنان استقلال هم بودند با این لحن با آنها صحبت می‌کردید؟

حسینی درباره‌ جایگاه نه‌چندان خوب پیکان در جدول رده‌بندی اذعان داشت: ما تیم خوبی هستیم و نگران نیستیم. با برنامه جلو می‌رویم. ممکن است گاهی اوقات اتفاقات باعث شود تا نتیجه را در یک بازی نگیرید. با این حال تلاش می‌کنیم بازی به بازی بهتر شویم و نتایج مساعدتری بگیریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha