۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۵۳
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 85029306
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ طرح اقتصادی در شاهین‌دژ به بهره‌برداری رسید

۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۵۳
کد خبر: 85029306
۲ طرح اقتصادی در شاهین‌دژ به بهره‌برداری رسید

مهاباد - ایرنا - ۲ طرح اقتصادی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی، فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسوولان شاهین دژ با سرمایه گذاری ۳۵ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۴۰ نفر در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یکی از این طرح‌ها، کارخانه تولید آب معدنی شاهین دژ با سرمایه گذاری ۲۵ میلیارد ریال و ظرفین تولید سالانه پنج میلیون لیتر به بهره‌برداری رسید.

این واحد تولیدی با سرمایه گذاری بخش خصوصی و اشتغال زایی برای ۱۵ نفر در زمینی به مساحت سه هزار متر با زیربنای یک هزار و ۵۰۰ متر مربع ایجاد شده است.

فرماندار شاهین دژ در آیین افتتاح این طرح گفت: با هر فردی که بخواهد در این شهرستان برای ایجاد اشتغال و فرصت شغلی برای جوانان و مردم منطقه سرمایه گذاری کند، آماده عقد قرارداد هستیم.

کامران بابازاده اضافه کرد: این کارخانه ظرفیت تولید پنج میلیون لیتر آب معدنی را دارد و در آن آب معدنی در بطری نیم لیتری و ۱.۵ لیتری تولید می‌شود.

افتتاح کارخانه بسته بندی خشکبار و مواد غذایی

واحد کارخانه بسته بندی خشکبار و مواد غذایی نیز امروز و در مراسمی با حضور مسوولان شاهین دژ افتتاح شد.

۲ طرح اقتصادی در شاهین‌دژ به بهره‌برداری رسید

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی در آیین افتتاح این طرح با اشاره به اینکه احداث صنایع تبدیلی علاوه بر ایجاد اشتغالزایی و تکمیل زنجیره تولید در شهرستان موجب ایجاد ارزش افزوده برای تولید کننده می‌شود، افزود: واحدهای تولیدی در دولت سیزدهم رونق خوبی داشته است.

جواد کرمی اظهار کرد: حمایت از تولید و رفع موانع آن یکی از اولویت‌های اصلی دولت بوده که یک روز از هفته در استان بطور کلی به این موضوع اختصاص یافته است.

کارخانه فرآوری صنایع غذایی و بسته بندی و سورتینگ در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع و زیربنای یک هزار و ۳۰۰ مترمربع شامل سالن های بسته بندی و تولید و فضاهای جانبی با صرف هزینه‌ای بیش از ۱۰ میلیارد ریال بدون استفاده از تسهیلات بانکی و از محل آورده سرمایه گذاران به بهره برداری رسید.

این کارخانه به طور مستقیم و غیرمستقیم برای ۲۵ نفر اشتغال زایی ایجاد کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha